رپورتاژ

معرفی چند ابزار کاربردی و جالب آنلاین

همیشه نیاز به نصب برنامه روی گوشی یا کامپیوتر نیست! ابزارهای آنلاین در اینترنت یک نجات دهنده یا یک گزینه مناسب برای سرگرم شدن و استفاده کاربردی تنها در زمان نیاز بدون اشغال حجم اضافه هستند.

معرفی چند ابزار کاربردی و جالب آنلاین

همیشه نیاز به نصب برنامه روی گوشی یا کامپیوتر نیست! ابزارهای آنلاین در اینترنت یک نجات دهنده یا یک گزینه مناسب برای سرگرم شدن و استفاده کاربردی تنها در زمان نیاز بدون اشغال حجم اضافه هستند. در ادامه می خواهیم شما را با چند ابزار آنلاین برای کاهش حجم عکس، پیدا کردن اسم فیلم و.. آشنا کنیم.

پیدا کردن اسم فیلم

احتمالاً برای شما نیز پیش آمده است که فیلم یا سریالی دیده باشید و بعداً نام آن را به خاطر نداشته باشید. خب چگونه فیلمی که اسمش را نمیدانیم پیدا کنیم؟ ساده‌ترین راه استفاده از سایت‌ها و ابزارهای آنلاین نظیر وب سایت What Is My Movie  یا Internet Movie Browser است.

این سرویس‌ها با استفاده از دیتابیس بزرگ، هوش مصنوعی و تعداد کاربران فعال خود میتوانند به سادگی نام فیلم یا سریال مد نظر شما را حدس بزنند. فقط کافیست اطلاعات مبهم یا دقیق به آنها بدهید تا نتیجه کار شما را شگفت زده کند.

از سرویس‌های هوش مصنوعی مانند چت جی پی تی نیز میتوانید به صورت تعاملی برای پیدا کردن نام سریال یا فیلم فراموش شده استفاده کنید. فقط کافیست وارد سایت ChatGPT شوید و اطلاعاتی مانند بازیگر سال ساخت سریال یا فیلم را به ربات بدهید.

کاهش حجم عکس آنلاین

با توجه به پیشرفته شدن دوربین‌ها افزایش حجم عکس‌های ثبت شده توسط آنها، استفاده از ابزاری برای کاهش حجم فایل تصاویر ضروری است. کاهش حجم عکس آنلاین به عنوان یک گزینه مناسب که بدون نیاز به نصب نرم‌افزار است به شما در این زمینه کمک می‌کند.

از طریق سایت هایی مانند Optimizilla یا Compressor میتوانید در چند مرحله عکس خود را آپلود و نسخه کم حجم شده را بدون افت کیفیت دانلود کنید. ین کار برای ارسال فایل عکس در شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام و واتساپ در صورتی که اینترنت شما از سرعت بالایی برخوردار نیست بسیار کاربردی است.

سرویس‌های آنلاین متنوعی در این زمینه فعالیت می‌کنند که بهترین آنها را در انزل وب مقایسه و لیست شده اند.

پیشنهاد میکنیم قبل از انتخاب سرویس مدنظر به جدول مقایسه این سرویس ها و نمونه کار تحویل داده شده آنها نگاهی بیاندازید.

ساخت کلمه با حروف

کلمه سازی با حروف یکی از بازی‌های قدیمی است که برای بهبود ذهن کودکان و بزرگسالان استفاده می‌شود. می‌خواهید بدانید با حروف فارسی چند کلمه با تعداد حروف مد نظر خود می‌توان ساخت؟ می‌توانید از سرویس‌های آنلاین و جالب ساخت کلمه با حروف کلمه‌رسان یا واژه ساز استفاده کنید.

طریقه کار این اپ و سرویس‌های آنلاین بسیار ساده است. بعد از ورود به سایت حروف فارسی مد نظر خود را انتخاب و تعداد کلمه را مشخص کنید. ابزار یا سرویس‌های معرفی شده در کمتر از چند ثانیه چندین کلمه را برای ارائه در بازی و.. به شما می‌دهند.

چرا باید از ابزارهای آنلاین استفاده کنیم؟

استفاده از ابزارهای آنلاین برای اشخاص و سازمان‌ها می‌تواند مزایای بسیاری داشته باشد. در ادامه به طور خلاصه به برخی از این مزیت‌ها را می پردازیم.

دسترسی آسان در همه جا

با استفاده از اینترنت ابزارهای آنلاین این امکان را به کاربران می‌دهد که همه جا بتوانند به اپ یا ابزار محبوب خود دسترسی داشته باشند. فرقی ندارد که شما از گوشی یا کامپیوتر استفاده می‌کنید در تمام این دستگاه‌ها شما یک سرویس واحد را بدون دردسرهای نصب، عدم سازگاری و.. خواهید داشت.

همکاری و تعامل

اگر شما یک تیم کاری یا گروهی از دوستان، دانشجویان و.. باشید توسط ابزارهای آنلاین انجام کارهای گروهی مانند مدیریت زمان، تسک منیجر، آموزش آنلاین و.. می‌توانید بسیار سریع و بدون دردسر با جمع زیادی از همکاران و دوستان خود در یک لحظه انجام دهید و ارتباط مجازی برقرار کنید.

این کار علاوه بر سرعت بالا دردسرهای نصب ساخت یک نرم‌افزار واحد برای پلتفرم‌های مختلف را کاهش می‌دهد.

ذخیره‌سازی و مدیریت اطلاعات

با استفاده از رویس‌های آنلاین شما نیاز به فضای ذخیره سازی بالا برای نگهداری اطلاعات مربوط به برنامه و.. نیستید. این کار علاوه بر افزایش امنیت، باعث می‌شود که در هزینه‌ها نیز صرفه‌جویی شود. مدیریت اطلاعات در این روش بسیار از روش ذخیره‌سازی محلی کارآمدتر خواهد بود.

امنیت اطلاعات

بسیاری از سایت و سرویس ها برای افزایش امنیت و حفظ امنیت کاربران خود از روش‌های رمزگذاری‌های پیچیده، تایید هویت دو مرحله‌ای، پروتکل‌های امنیتی و.. بهره می‌برند که این کار از محافظت و قفل کردن اطلاعات به روش سنتی بسیار مطمئن‌تر است.

کاهش هزینه‌ها

با استفاده از ابزارهای آنلاین هزینه‌های نگهداری کاهش پیدا می‌کند. هزینه‌هایی مانند هزینه نگهداری سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و آپدیت برنامه‌ها. در بسیاری از مواقع  با خریدن یک اکانت می‌توانید تا چند سال از خدمات آن سرویس بهره‌مند شوید.

بهبود عملکرد

ابزارهای آنلاین با ارائه خدمات واحد به بسیاری از کاربران باعث بهبود بهره‌وری تیم شما و جلوگیری از چالش‌های مانند ارورهای سخت‌افزاری و چالش های نرم افزاری روی سیستم عامل می‌شود.

با استفاده از ابزارهای آنلاین شما از دردسرهای برنامه‌های محلی دور خواهید شد و تمام تمرکز خود را روی بهره‌وری و نتیجه خواهید گذاشت.

معایب ابزارها آنلاین چیست؟

به برخی از مزایای خدمات آنلاین اشاره کردیم اما همیشه این ابزارها بدون نقص نیستند و در برخی از مواقع باعث ایجاد مشکلاتی می‌شوند که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

مشکلات حملات سایبری

حملات سایبری کابوس خدمات آنلاین هستند. هر ساله با توجه به تعداد بالای کاربران ابزارهای آنلاین بسیاری از سودجویان و هکرها به سرورها و دیتابیس این ابزارها حمله می‌کنند و کاربران را در در معرض افشای اطلاعات شخصی حساس قرار می‌دهند.

عدم اطمینان

عدم اطمینان از امنیت به سرویس‌های آنلاین توسط کاربران یکی دیگر از چالش‌های این ابزارها است. به طور مثال برنامه‌های مدیریت پسورد آنلاین همیشه مورد هجوم هکرها قرار می‌گیرند و کاربرها در استفاده از این نوع ابزارها با تردید بالایی مواجه هستند.

مشکلات فنی

همانطور که سرویس‌های آنلاین همیشه در دسترس هستند اما با توجه به کاربران بالای خود ممکن است با مشکلات فنی متعددی مواجه شوند. اینگونه موارد در سرویس‌های نوپا بسیار دیده می‌شود و در برخی از مواقع حساس ممکن است تاثیر منفی داشته باشد.

وابستگی به اینترنت

وابسته بودن به اینترنت برای کشورهایی  مثل ایران که با چالش اینترنت مواجه هستند ممکن است استفاده از ابزارهای آنلاین را در اولویت دوم قرار دهد. سیاری از کاربران ترجیح می‌دهند که برنامه نصب شده خود را همیشه در دسترس داشته باشند.

حریم خصوصی و محرمانگی

استفاده از ابزارهای آنلاین شرکت‌های بزرگ همیشه شامل یک چالش جدی است و آن هم اشتراک گذاری اطلاعات شخصی است. سرویس‌های بزرگی نظیر گوگل فیسبوک و.. دیتای کاربران را ردیابی و با سرویس های شخص ثالث به اشتراک می‌گذارند. این مورد همیشه در بین کاربران یک موضوع جدی و مورد بحث است.

مشکلات سازگاری

این مورد ممکن بسیار نادر باشد اما در برخی از مواقع به دلیل به روز نبودن مرورگر مشکلات فنی سیستم عامل شخص و غیره نتوان از نسخه کامل و بدون نقص سرویس آنلاین استفاده کرد. کاربرانی که دوست ندارند مرورگر یا کامپیوتر خود را به روز کند ترجیح می‌دهند از برنامه‌ها یه نصب شده خود همچنان استفاده کنند.

سرویس محبوب شما چیست؟

خب چند سرویس کاربردی برای کاهش حجم تصاویر و پر کردن اوقات بیکاری به شما معرفی کردیم، شما از چه ابزار آنلاینی در اوقات فراغت خود استفاده میکنید؟ سرویس های آنلاین محبوب خود را به دیگران نیز معرفی کنید تا همه بتوانند از لذت خدمات آنلاین آنها بهره مند شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وبسایت www.anzalweb.ir مراجعه نمایید.

..............................................................................................................

درصد سهام واگذار شده ۸۵

.............................................................................................................

قیمت هر سهم (ریال) ۳۰۴۶

..............................................................................................................

نام خریداران گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس(۵ درصد)

شرکت پتروشیمی پارس(۲۰ درصد)

شرکت پتروشیمی بوعلی سینا(۲۰ درصد)

شرکت پتروشیمی تندگویان(۲۰ درصد)

شرکت پتروشیمی بندرامام(۲۰ درصد)

...............................................................................................................

نام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس

...........................................................................................................

درصد سهام واگذارشده ۸۵

...........................................................................................................

قیمت هر سهم (ریال) ۳۵۸۰

...........................................................................................................

نام خریداران بانک شهر(۳۰ درصد)

بانک ملت(۲۰ درصد)

بانک تجارت(۲۰ درصد)

بانک صادرات(۵ درصد)

بانک رفاه(۵ درصد)

بانک اقتصاد نوین(۵ درصد)

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 135692

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر