جدول واریزی حقوق آبان ماه 1402 بازنشستگان تامین اجتماعی منتشر شد

حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی همچنان چالش برانگیز است در جدول زیر جزئیات واریز حقوق آبان ماه 1402 بازنشستگان آمده است.

جدول واریزی حقوق آبان ماه 1402 بازنشستگان تامین اجتماعی منتشر شد

واریز حقوق مهر بازنشستگان تامین اجتماعی از بیستم آغاز شده است.

به گزارش عرشه آنلاین، واریز حقوق مهر بازنشستگان تامین اجتماعی از بیستم آغاز شده و قرار است براساس جدول اعلامی سازمان، تا روز پایانی ماه مستمری تمام بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان براساس حروف الفبا انجام شود.

بازنشستگان انتظار دارند این ماه پرداخت‌ها به ترتیب جدول باشد و در روزهای پایانی با تاخیر مواجه نشود.

حقوق مهر بازنشستگان

حقوق بازنشستگان مسئله پر چالش همه دولت ها بوده است . مقدار دریافتی حقوق بازنشستگان همیشه موجب نارضایتی قشر عظیمی از بازنشستگان است زیرا بازنشستگان بر این اعتقادند که مبلغ حقو بسیار ناچیز است .حقوق بازنشستگان کی افزایش می‌یابد.در تعریف مستمری یا حقوق بازنشستگان به زبان عامیانه ، می توان گفت ، مقدار پولی است که ماهانه ، به طور مستمر و تا پایان عمر ، به افراد دارای شرایط بازنشستگی مندرج در قانون تامین اجتماعی و قانون مدیریت خدمات کشوری و بر اساس احکام جدید بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی ، تعلق می گیرد. سه میلیون و ۶۰۰ هزار بازنشسته در انتظار اجرای مصوبه قانونی همسان‌سازی حقوق بازنشستگان هستند.حقوق بازنشستگان۱۴۰۱ همانند پاداش بازنشستگی برای افراد مختلف متفاوت است . حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۱ مقداری از حقوق بازنشستگان کشوری کمتر می باشد.

حقوق بازنشستگان مسئله پر چالش همه دولت ها بوده است . مقدار دریافتی حقوق بازنشستگان همیشه موجب نارضایتی قشر عظیمی از بازنشستگان است زیرا بازنشستگان بر این اعتقادند که مبلغ حقو بسیار ناچیز است . تعیین میزان حقوق بازنشستگان در اواخر هر سال با تنش همراه است. طبق نظر کارشناسان حقوق بازنشستگان با فرمول جدید بیشتر می شود.

جزئیات جدید از حقوق بازنشستگان را بخوانید.بر این اساس، حقوق بازنشستگان، وظیفه‌بگیران و مشترکان صندوق‌های بازنشستگی کشوری و لشکری و سایر صندوق‌های بازنشستگی وابسته به دستگاههای ‌اجرایی، به میزان بیست درصد (۲۰%) نسبت به آخرین حکم حقوق سال ۱۴۰۱ افزایش می‌یابد. حداقل حکم حقوق بازنشستگان، وظیفه بگیران و مشترکان صندوق‌های بازنشستگی مذکور در سال ۱۴۰۲ معادل (۱/۲) برابر حداقل حکم حقوق سال ۱۴۰۱، موضوع جزء(۲) بند(الف) تبصره(۱۲) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ با اعمال افزایش جزء (۲) قانون اصلاح قانون بودجه سال ۱۴۰۱ و ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشگری خواهد بود.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 109594

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر