ثبت‌نام 2 محصول سایپا بدون قرعه‌کشی در مرداد ۱۴۰۲ + شراط

گروه خودروسازی سایپا اطلاعیه آغاز تکمیل مراحل ثبت‌نام ساینا s بدون قرعه‌کشی را منتشر کرد.

ثبت‌نام  2 محصول سایپا  بدون قرعه‌کشی در مرداد ۱۴۰۲ + شراط

سایپا چند اطلاعیه جدید صادر کرد. گروه خودروسازی سایپا جزئیات ثبت‌نام خودرو  و آغاز تکمیل مراحل ثبت‌نام ساینا s بدون قرعه‌کشی را منتشر کرد.. گروه خودروسازی سایپا، در اطلاعیه‌ای، جزئیات واریز وجه برای متقاضیان خرید خودرو در سامانه یکپارچه (ویژه مادران ) را اعلام کرد. گروه خودروسازی سایپا شرایط پیش‌فروش و ثبت‌نام قسطی خودروهای خود را اعلام کرد. 

گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد مادرانی که در سامانه یکپارچه خودرو در خرداد ماه سال جاری نسبت به انتخاب خودروی ساینا اس اقدام کرده و اولویت ایشان زمستان سال ۱۴۰۲ تائید و در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ پیامک به ایشان ارسال شده است می‌توانند برای شرکت در جدیدترین پیش‌فروش سایپا اقدام کنند.

قیمت پیش‌فروش ساینا S مرداد ۱۴۰۲

ساینا S طبق قیمت روز کارخانه سایپا عرضه شده است اما به دلیل اینکه این عرضه مربوط به طرح پیش‌فروش سایپا است تنها مبلغ پیش فروش که نزدیک به ۱۲۴ میلیون تومان است قطعی است و قیمت نهایی ساینا S طبق قیمت روز موعد تحویل یعنی اسفندماه سال جاری اعلام خواهد شد.

لینک ثبت‌نام ساینا s بدون قرعه‌کشی

متقاضیان ثبت نام جدید سایپا از روز سوم مرداد می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com/ و پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به واریز وجه و ثبت‌نام بدون قرعه‌کشی ساینا اقدام کنند. مهلت اتمام واریز وجه 6 مردادماه است.

چه کسانی می‌توانند در ثبت‌نام ساینا s بدون قرعه‌کشی شرکت کنند؟

محدودیت کد ملی برای ثبت‌نام اعمال خواهد شد و هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو است. همچنین حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال است.

متقاضی طی ۴۸ ماه گذشته ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نزد خودروسازان نداشته باشد و امکان ثبت نام ساینا sبرای متقاضیان دارای پلاک فعال انتظامی وجود ندارد.

طبق اطلاعیه پیش فروش سایپا، تنها مادرانی که در سامانه یکپارچه خودرو در خرداد ماه سال جاری نسبت به انتخاب خودروی ساینا اس اقدام کرده و اولویت ایشان زمستان سال ۱۴۰۲ تائید و در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ پیامک به ایشان ارسال شده است می‌توانند برای شرکت در جدیدترین پیش‌فروش سایپا اقدام کنند.(اقتصادآنلاین)

مشخصات فنی ساینا S

پیشرانه‌ای که چند سالی است شرکت سایپا در اکثر محصولات خود استفاده می‌کند، موتور M15 است. این پیشرانه همان پیشرانه ارتقا یافته خودروی پراید است که تولید نسخه سدان آن، چند سالی است توسط سایپا متوقف شده است.

پیشرانه M15 یک موتور چهارسیلندر تنفس طبیعی با حجم 1.5 لیتر است که در نسخه دنده‌ای، از طریق گیربکس 5 سرعته، نیروی تولیدی را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. اما اخیرا سایپا خبر از عرضه ساینا دنده اتومات می‌دهد که به احتمال قوی، یک گیربکس CVT ضعیف باشد.

به لطف استاندارد آلایندگی یورو 5 و دریچه گاز برقی که روی تیپ‌های جدیدتر این خودرو قرار گرفته است، مصرف بنزین افزایش قابل توجهی داشته است.

ثبت نام کوییک آر

گروه خودروسازی سایپا اطلاعیه تکمیل ثبت نام نخستین پیش فروش خودرو در مردادماه ۱۴۰۲ را صادر کرد. پیش فروش سایپا مربوط به عرضه خودرو کوییک آر  است.

قیمت کارخانه محصولات سایپا که در جدیدترین طرح پیش فروش خودرو عرضه شده است را در ادامه بخوانید. برای ثبت نام کوییک ۱۴۰۲ مدل آر باید ۱۳۰ میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت بپردازید. 

تکمیل مراحل ثبت نام تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام سایپا یعنی آدرس https: //www.saipacorp.com/انجام می‌شود.

واریز وجه فروش فوری سایپا در سامانه یکپارچه مرداد ۱۴۰۲

 آخرین مهلت واریز وجه سایپا ۶ مردادماه است. ثبت نام‌کنندگان سامانه یکپارچه با اولویت زمستان ۱۴۰۲ که در تاریخ دوم مرداد ماه ۱۴۰۲ برای ایشان پیامک ارسال شده است، می‌توانند برای واریز مبلغ پیش پرداخت خود به سایت فروش اینترنتی سایپا مراجعه کنند.

پیش فروش سایپا

 

منبع: عرشه انلاین 0 تجارت نیوز

دیگر رسانه ها

کدخبر: 99059

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • زهرا

        یعنی الان که مرداد ماهه نصفه پول ساینا رو بریزن تحویل اسفند سال دیگه ؟؟یعنی ۷ ماه طول میکشه تا ماشین و تحویل بدن ؟؟ این چه مسخره بازیه نهایتش فرقش با بازار ۷۰ یا ۸۰ تومانه اگه ۷ ماه ۱۲۴ تومان بخوابونیم که اونم باطل میشه خب چه فرقی میکنه ادم بیرون میخره دیگه😏

      • علی

        اینا که گفتن ۳ ماه تحویل میدم ..چرا شد ۷ ماهه 🤣🤣

      ارسال نظر