سکه دوباره اوج گرفت | قیمت طلا و سکه امروز

مروز قیمت طلا و سکه با روند افزایشی باز شد. این روند در بازار نوسان زیادی دارد و روند قیمت‌ها در بازار به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند.

سکه دوباره اوج گرفت | قیمت طلا و سکه امروز

قیمت سکه وارد کانال جدید شد؟امروز قیمت طلا و سکه با روند افزایشی باز شد. این روند در بازار نوسان زیادی دارد و روند قیمت‌ها در بازار به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند.قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز دهم اردیبهشت ۱۴۰۲، ۳۴ میلیون تومان است.

قیمت سکه،نیم سکه و ربع سکه

قیمت انواع سکه در سایت کانون صرافان همانند روز گذشته با افزایش قیمت همراه بوده و قیمت‌های امروز در کانال‌های بالاتری به ثبت رسیده است.

طی دو روز اخیر،  قیمت سکه امامی  در سایت کانون صرافان حدود 2 میلیون تومان افزایش یافته است، اما همچنان این نرخ با  قیمت سکه  امامی در سایت اتحادیه سکه و طلا، اختلاف دارد، به طوری که در سایت اتحادیه قیمت  سکه امامی  در آستانه ورود به کانال 34 میلیون تومانی قرار دارد.

 قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز دهم اردیبهشت ۱۴۰۲، ۳۴ میلیون تومان است.

همچنین قیمت نیم سکه ۱۹ میلیون ۴۰۰ هزار تومان؛  قیمت ربع سکه ۱۲ میلیون ۵۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۷ میلیون ۳۰۰ هزار تومان است.

هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۹۹۲  دلار و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۲ میلیون و ۷۴۱ هزار ۴۰۰ تومان است.

قیمت امروز سکه

قیمت سکه وارد کانال جدید شد؟

طبق اعلام سایت اتحادیه طلا و ارز، سکه امامی امروز تا 33 میلیون و 951 هزار تومان بالا رفت و در زمان نوشتن این گزارش 33 هزار و 795 هزار تومان بود.البته برخی از سایت ها مدعی بودند نرخ سکه امامی به 34 میلیون و 100 هزار تومان هم رسیده است.این قیمت در مقایسه با دیروز افزایش را نشان می دهد. 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 84795

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر