تصاویرجنجالی «بلاگر زن روسی» که این روزها از حجاب در ایران می‌گوید

گردشگر و بلاگر روسی فعال در ایران نوشت: در خیابان‌های شهر می‌توان بلوندهای خوش‌آرام و دخترانی را دید که به‌عنوان سرپیچی از همه قوانین، روسری را روی شانه‌های خود می‌اندازند، و دخترانی را که به شدت حجاب را رعایت می‌کنند.

تصاویرجنجالی «بلاگر زن روسی» که این روزها از حجاب در ایران می‌گوید

کریستینا بوشه، گردشگر و بلاگر روسی فعال در ایران چند روز پیش نوشت: در خیابان‌های شهر می‌توان بلوندهای خوش‌آرام و دخترانی را دید که به‌عنوان سرپیچی از همه قوانین، روسری را روی شانه‌های خود می‌اندازند، و دخترانی را که به شدت حجاب را رعایت می‌کنند.زنان ایرانی بسیار متفاوت هستند و نمی توان فقط به یکی نگاه کرد و در مورد همه زنان آن کشور نتیجه گرفت.تنها چیزی که می توان با قطعیت گفت این است که ایرانی ها زیبا هستند!

کریستینا بانوی روسی است که در تهران زندگی می‌کند. او قوانین مربوط به حجاب را رعایت می‌کند و زندگی‌ای همراه با عشق با همسر ایرانی خود دارد.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ او در مصاحبه با خبرگزاری روسی "اسپوتینک" ایران را وطن دوم خود می‌داند. او در خاباروفسک در خاور دور روسیه متولد شده است. او با یک مرد ایرانی ازدواج کرد و اکنون بیش از دو سال است که در ایران زندگی می‌کند. او می‌گوید در ابتدا که عکس‌هایش را از ایران در اینستاگرام منتشر می‌کرد، مخاطبان برداشت نادرستی از ایران داشتند. او می‌گوید: "آنان فکر می‌کردند ایران کشوری عربی است و مردمان‌اش به زبان عربی صحبت می‌کنند. ایران هرگز کشوری عربی نبوده است. ایرانیان به زبان فارسی صحبت می‌کنند. حتی شاخه مذهبی آنان نیز با اکثریت اعراب فرق می‌کند. اعراب اکثرا مسلمانان سنی و ایرانیان مسلمانان شیعه هستند".

کریستینا بوش چه گردشگر و یوتیوبر و بلاگر ۲۶ ساله روس میباشد که در اینستاگرام فالوئرهای زیادی دارد او با تبلیغ پوشاک زنانه و ساخت کلیپ های کوتاه در روسیه شناخته می شود. او هرچند ، شهرت جهانی ندارد اما در روسیه دارای طرفداران زیادی است.

کریستینا بوشه

کریستینا بوشه

کریستینا بوشه

کریستینا بوشه

کریستینا بوشه

کریستینا بوشه

 

کریستینا بوشه

کریستینا بوشه

 

منبع: خبرآنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 84688

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر