علی مطهری: طرفداران حجاب اختیاری به دنبال نیمه عریانی و بی بندوباری هستند

طرفداران بی حجابی یا حجاب اختیاری به گونه ای سخن می گفتند که گویی صرفا با روسری مشکل دارند ولی بعد از آزادی نسبی که به آنها داده شد معلوم شد که بسیاری ازآنها به دنبال اندام نمایی و حتی نیمه عریانی و بی بند و باری هستند.

علی مطهری: طرفداران حجاب اختیاری به دنبال نیمه عریانی و بی بندوباری هستند

مطهری نوشت: طرفداران بی حجابی یا حجاب اختیاری به گونه ای سخن می گفتند که گویی صرفا با روسری مکل دارند ولی بعد از آزادی نسبی که به آنها داده شد معلوم شد که  بسیاری ازآنها به دنبال اندامنمایی وحتی نیمه عریانی و بیبند و باری هستند و این چیزی است که جامعه ما حتی بسیاری از حامیان حجاب اختیاری نمی پذیرند و از حکومت می خواهند که مانع رشد این پدیده شود.

علی مطهری، فعال سیاسی نوشت: آنچه که در موضوع حجاب اکنون در جامعه ما جریان دارد نبرد فرهنگ اسلامی و فرهنگ غربی است . طرفداران بی حجابی یا حجاب اختیاری به گونه ای سخن می گفتند که گویی صرفا با روسری مشکل دارند ولی بعد از آزادی نسبی که به آنها داده شد معلوم شد که بسیاری ازآنها به دنبال اندام نمایی و حتی نیمه عریانی و بی بند و باری هستند و این چیزی است که جامعه ما حتی بسیاری از حامیان حجاب اختیاری نمی ذیرند و ار حکومت می خواهند که مانع رشد این پدیده شود.

توییت مطهری درباره طرفداران حجاب بی اختیاری

منبع: خبرآنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 81546

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر