چهارشنبه ۵ اردیبهشت

قیمت گوشی‌های سامسونگ، شیائومی و آیفون /قیمت ارزان‌ترین و گران‌ترین گوشی‌های محبوب بازار

قیمت انواع گوشی‌های سامسونگ، شیائومی و آیفون امروز اعلام شد.

قیمت گوشی‌های سامسونگ، شیائومی و آیفون /قیمت ارزان‌ترین و گران‌ترین گوشی‌های محبوب بازار

قیمت موبایل و قیمت گوشی ها بازار در چه رنجی است ؟ قیمت موبایل طی چند ماه اخیر نوسان زیادی داشته است. قیمت موبایل طی چند ماه اخیر نوسان زیادی داشته است. قیمت دلار نیز بر قیمت موبایل تاثیرگذار بوده است. قیمت موبایل‌های پرفروش با توجه به  قیمت دلار هر روز در حال نوسان است.آخرین  قیمت موبایل  چند است ؟

قیمت  انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ، شیائومی و آیفون چهارشنبه ۵ اردیبهشت

به‌گزارش عرشه آنلاین،گلکسی A15 سامسونگ یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های فعلی بازار است.گلکسی A15 به‌عنوان میان‌رده اقصادی و جدید سامسونگ، تا جایی ارزان شده که کمتر کسی در اولین روز‌های سال نو سراغ خرید گوشی گلکسی A14 می‌رود.ارزان‌ترین نسخه گلکسی A15 که ۱۲۸ گیگ فضای ذخیره‌سازی در اختیارتان قرار می‌دهد، پنج میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد و فروشنده‌های موبایل قیمت گلکسی A14 نسخه ۶۴ گیگ را حول‌وحوش پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام می‌کنند.ردمی نوت 13 نسخه ۴G که بین گوشی‌های شیائومی فروش خوبی را تجربه می‌کند، در دسته گوشی‌های هشت تا ۹ میلیونی قرار می‌گیرد.

آیفون 13 پرو مکس که همچنان دودستی به‌عنوان گران‌ترین گوشی فعلی بازار چسبیده، با یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی در یکسری از موبایل‌فروشی‌ها تا ۱۲۰ میلیون قیمت‌گذاری می‌شود و آنطرف کف قیمت ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار در برند سامسونگ و شیائومی به حدود چهار میلیون تومان می‌رسد.

 قیمت گوشی‌های پرفروش در سایت‌های اینترنتی تغییر محسوسی نداشته‌اند و تقریبا با همان قیمت‌های قبلی به فروش می‌رسند.این در حالی است که آیفون ۱۳ با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت، ۵۴ میلیون و ۴۹۹ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. همچنین، آیفون ۱۳ پرومکس با عبور از ۱۰۰ میلیون تومان به قیمت ۱۰۳ میلیون و ۹۹۹ هزار تومان معامله می‌شود.

از میان گوشی‌های شیائومی، مدل ردمی نوت ۱۲ با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت رم ۸ گیگابایت با همان قیمت قبلی یعنی هشت میلیون و ۴۹ هزار تومان فروخته می‌شود. همچنین، مدل ردمی نوت ۱۲S، هشت میلیون و ۲۰۷ هزار تومان قیمت دارد. این در حالی است که برای خرید ردمی نوت ۱۱S باید ۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان هزینه کنید.

گوشی گلکسی A۱۴ با فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت، هفت میلیون و ۵۹۹ هزار تومان قیمت خورده است.

مدل سامسونگ گلکسی A ۰۴ e با ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۳ گیگابایت، ۴ میلیون و ۷۹۹ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

با بودجه‌ای بالغ‌بر هشت میلیون و ۴۰۰ هزار تومان می‌توانید صاحب گوشی میان‌رده سامسونگ یعنی مدل گلکسی A ۱۳ SM-A ۱۳۷ شوید که ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم دارد.

برای اطلاع از قیمت گوشی‌های دیگر جدول زیر بخوانید؛

در همین رابطه بخوانید:این گوشی‌ها به زودی از رده خارج می‌شوند + اسامی 

گلکسی A15 نسخه 128+4

شش میلیون تومان

گلکسی A05s نسخه 64+4

چهار میلیون و 850 هزار تومان

گلکسی A54 نسخه 256+8

17 میلیون و 300 هزار تومان

گلکسی A55 نسخه 256+8

18 میلیون و 500 هزار تومان

گلکسی A34 نسخه 128+8

11 میلیون و 200هزار تومان

گلکسی A35 نسخه 256+8

16 میلیون تومان

گلکسی S24 اولترا نسخه یک ترابایت

100 میلیون تومان

ردمی نوت 13 4G نسخه 256+8

هشت میلیون و 900 هزار تومان

ردمی نوت 13 پرو پلاس نسخه 512+16

23 میلیون تومان

ردمی A2 پلاس نسخه 64+3 گیگ

چهار میلیون تومان

ردمی  A3 نسخه نسخه 128+4

پنج میلیون و 400 هزار تومان

ردمی 13C نسخه 256+8

شش میلیون و 300 هزار تومان

پوکو X6 پرو نسخه نسخه 512+12

18 میلیون تومان

آیفون 13 نسخه 128 گیگ پارت‌نامبر CH

42 میلیون تومان

آیفون 13 پرو مکس نسخه یک ترابایت پارت‌نامبر ZZA

120 میلیون تومان

آخرین اخبار مربوط به قیمت موبایل را در پایگاه خبری عرشه آنلاین بخوانید.

فروختن گوشی

در فهرست‌های زیر، قیمت تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید هنگام خرید موبایل به این ۷ نکته توجه کنید

قیمت روز انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ، شیائومی و آیفون

قیمت  انواع گوشی‌های موبایل چهارشنبه ۵ اردیبهشت

امروز  سه‌شنبه ۴ اردیبهشت است. گوشی موبایل وکال مدل V۰ با ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۳ گیگابایت، به قیمت دو میلیون و 969 هزار تومان به فروش می‌رسد. یا گوشی موبایل رنسو مدل Nep N۷ با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت، سه میلیون تومان قیمت دارد.

یکی دیگر از ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند در بازار، گوشی موتورولا مدل E۱۳ است. این موبایل با ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۲ گیگابایت، سه میلیون و 399 هزار تومان در بازار قیمت خورده است.

گوشی موبایل وکال مدل V۱ با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت نیز با قیمت پایینی به فروش می‌رسد. ارزش این گوشی 3 میلیون و 829 هزار تومان است.

اگر می‌خواهید از برندهای بهتری مثل سامسونگ و شیائومی صاحب یک گوشی ارزان‌قیمت شوید، در ادامه به بررسی ارزان‌ترین موبایل‌های این دو برند پرداخته‌ایم.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی مدل A۰۵ ۴G با ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت به قیمت 4 میلیون و 169 هزار تومان فروخته می‌شود. همچنین، سامسونگ گلکسی مدل F۰۴ ۴G با ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت، چهار میلیون و 999 هزار تومان قیمت دارد.

قیمت گلکسی A۰۵ ۴G از مدل قبلی که معرفی کردیم ارزان‌تر است. این گوشی با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت، چهار میلیون و 299 هزار تومان ارزش دارد.

برای خرید گوشی موبایل سامسونگ مدل گلکسی A۰۴s با ظرفیت ۳۲ گیگابایت و رم ۳ گیگابایت به چهار میلیون و 459 هزار تومان پول نیاز دارید.

از ارزان‌ترین گوشی‌های شیائومی در بازار می‌توان به مدل Redmi ۱۰ ۲۰۲۲ با ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت اشاره کرد که چهار میلیون و 750 هزار تومان هزینه دارد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi ۱۰ با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت نیز به قیمت 4 میلیون و 900 هزار تومان در بازار وجود دارد.

ارزان‌ترین گوشی شیائومی در حال حاضر مدل Redmi A۲ plus است که سه میلیون و 750 هزار تومان قیمت دارد. ظرفیت این گوشی ۶۴ گیگابایت و رم آن ۳ گیگابایت است.

قیمت گوشی

منبع: فرارو - اقتصادآنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 132834

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر