سریال «زیر خاکی ۴» به نوروز ۱۴۰۳ می رسد

5سریال کمدی «بیست کووید»، «بدل»، «چرخ گردون»، «نون خ 5» و «زیرخاکی 4» با بازی سعید آقاخانی، ژاله صامتی، پژمان جمشیدی و علیرضا خمسه در راه تلویزیون هستند

سریال «زیر خاکی ۴» به نوروز ۱۴۰۳ می رسد

​تصویربرداری سریال «زیر خاکی ۴» پس از بازگشت از قشم در تهران ادامه دارد.

، شنیده‌ها حاکی از آن است پژمان جمشیدی در این فصل در قامت یک «هنرمند» حاضر خواهد شد و قصه این فصل در ادامهٔ داستان‌های سه فصل پیش «زیر خاکی» است.

گفته می‌شود تاکنون ۶۰ درصد از این سریال تصویر برداری شده است و جلیل سامان در تلاش است با تدوین همزمان، این سریال را برای نوروز ۱۴۰۳ روانه آنتن شبکه یک سیما کند.

در این سریال بازیگرانی همچون پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گیتی قاسمی، رایان سرلک، نسرین نصرتی و اصغر نقی زاده به ایفای نقش پرداخته.

 

 

 

 

سریال زیرخاکی 4

فصل سوم «زیرخاکی» نوروز 1401 روی آنتن رفت و مانند دو فصل قبلی با استقبال مواجه شد. فصل سوم به ماجرای حضور اتفاقی و اجباری «فریبرز» در میدان جنگ و همچنین اشتباه گرفتن او با یکی از فرماندهان ارشد می‌پرداخت. مسیر قصه در «زیرخاکی 3» طوری پیش رفت که این مجموعه ظرفیت ادامه پیدا کردن در فصل چهارم را نیز داشته باشد، بنابراین پیش‌بینی می‌شود «زیرخاکی 4» نیز موفقیت فصول قبل را تکرار کند. حضور بازیگران محبوب مانند پژمان جمشیدی و ژاله صامتی و همچنین خاطره خوب مخاطبان از «زیرخاکی» نیز شانس این مجموعه را برای دیده شدن بیشتر خواهد کرد. گیتی قاسمی که با کاراکتر «کشور» حضور جذابی در این سریال داشت، در فصل چهارم نیز حضور دارد. پیام احمدی‌نیا هم در گفت‌وگو با مهر، از حضور خود در این سریال خبر داده بود. «زیرخاکی» جزو برندهای تلویزیون است و می‌تواند مخاطبان را به رسانه ملی بازگرداند. «زیرخاکی 4» یکی از گزینه‌های پخش در نوروز 1402 است.

 

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 127414

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر