جاده های مازنداران 6 روز محدود شد | مسافران تعطیلات آخر هفته این مطلب را از دست ندهید

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در مازندران، اظهار داشت: از فردا چهارشنبه 18 بهمن تا دوشنبه 23 بهمن محدودیت ترافیکی در جاده‌های استان مازندران اعمال می‌شود.

جاده های مازنداران 6 روز محدود شد | مسافران تعطیلات آخر هفته این مطلب را از دست ندهید

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به  محدودیت‌های ترافیکی در مازندران، اظهار داشت: از فردا چهارشنبه ۱۸ بهمن تا دوشنبه ۲۳ بهمن محدودیت ترافیکی در جاده‌های استان مازندران اعمال می‌شود.

به گزارش عرشه آنلاین، سرهنگ یدالله جهان‌تاب با اشاره به  محدودیت‌های ترافیکی در مازندران، اظهار داشت: از فردا چهارشنبه ۱۸ بهمن تا دوشنبه ۲۳ بهمن محدودیت ترافیکی در جاده‌های استان مازندران اعمال می‌شود.

وی با بیان اینکه محدودیت‌های اعلامی پلیس راه منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود، افزود: با توجه به شرایط ترافیکی در محور‌های مواصلاتی و جاده‌های مازندران هرگونه تردد در ساعت اوج ترافیک  و یا نحوه اجرا قابل تغییر خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به محدودیت تردد موتورسیکلت، گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه  ۱۸ بهمن‌ماه تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه ۲۳ بهمن‌ماه در محور‌های هراز، کرج - چالوس، فیروزکوه و بالعکس ممنوع و تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

جهان‌تاب افزود: تردد وسیله نقلیه سبک در محور کندوان شامل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۱۸ بهمن‌ماه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع است و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از ابتدای پل زنگوله به سمت چالوس به صورت یک‌طرفه خواهد شد.

وی گفت: محدودیت تردد انواع وسایل نقلیه در محور مذکور روز پنجشنبه ۱۹ بهمن‌ماه از ساعت ۰۸:۳۰ از مرزن آباد به سمت تهران در مسیر محور شمال به جنوب با انسداد به صورت کامل اعمال می‌‌شود.

رئیس پلیس راه استان مازندران ادامه داد: همچنین از ساعت ۱۰ از ابتدای پل زنگوله دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس تردد به‌صورت یک‌طرفه انجام می‌شود.

جهان‌تاب بیان کرد: براساس اعلام مرکز مدیریت راه‌ها از ساعت ۲۳ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه خواهد شد.

وی درباره محدودیت تردد انواع وسایل نقلیه در محورهای مازندران برای روز یکشنبه ۲۲ بهمن‌ماه، عنوان کرد: از ساعت ۱۲ از ابتدای آزادراه تهران – شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می‌شود و از ساعت ۱۳ از ابتدای پل زنگوله و دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس ممنوعیت تردد اعمال می‌‌شود.

رئیس پلیس راه استان مازندران ادامه داد: همچنین از ساعت ۱۵ از سمت مرزن آباد به سمت تهران در مسیر شمال به جنوب مسیر  یک‌طرفه اعمال خواهد بود و از ساعت ۲۴ طرح تمام شده و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه است.

جهان‌تاب با اشاره به پیش‌بینی اعمال محدودیت تردد در صورت پر حجم بودن ترافیک و محدودیت تردد در جاده‌های مازندران، گفت: از ساعت ۱۴ از ابتدای آزادراه تهران – شمال اعمال ممنوعیت تردد به مقصد چالوس انجام می‌شود و از ساعت ۱۵ از ابتدای پل زنگوله انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس انسداد کامل اعمال خواهد شد.

وی افزود: براساس اعلام مرکز مدیریت راه‌ها از ساعت ۱۷ از مرزن‌آباد به سمت تهران در مسیر شمال به جنوب مسیر  یک‌طرفه اجرا می‌شود و از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه خواهد شد.

جهان تاب درباره اعمال محدودیت  ترافیکی در محور هراز نیز تصریح کرد: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یک‌طرفه مقطعی در روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و یکشنبه در تاریخ ۱۸، ۱۹، ۲۰ و ۲۲ بهمن‌ماه به صورت رفت و برگشت خواهیم داشت، به طوری که از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راه استان مازندران گفت: تردد وسیله نقلیه سنگین در محور کندوان با اعمال محدودیت مواجه بست و تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

وی افزود: تردد تمامی تریلر‌ها از محور هراز  ممنوع است و همچنین تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه این هفته و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های جمعه، شنبه و یکشنبه ۲۰، ۲۱ و ۲۲ بهمن‌ماه از محور هراز ممنوع است.

منبع: انتخاب

دیگر رسانه ها

کدخبر: 125542

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر