پسر الهام چرخنده: دیگه مادری به نام الهام چرخنده ندارم!

پسر الهام چرخنده در صفحه اینستاگرام خود پستی مورد انتشار قرار داد که حاشیه ساخت.

پسر الهام چرخنده: دیگه مادری به نام الهام چرخنده ندارم!

ارسطو نوابی فرزند مشترک فرشید نوابی و الهام چرخنده در صفحه شخصی اش در  اینستاگرام  پستی مورد انتشار قرار داد که حاشیه ساخت

ارسطو نوابی فرزند الهام چرخنده

پسر الهام چرخنده یک پست عجیب با عنوان من دیگر مادری به اسم الهام چرخنده ندارم منتشر کرد.

در ادامه متن و تصویر مربوطه را مشاهده نمایید:

الهام چرخنده

الهام چرخنده از بازیگران زن کشورمان است که با سریال "آوای باران" به شهرت رسید. الهام چرخنده اصالتا بختیاری است. خانواده سنتی الهام چرخنده از طایفه هفت لنگ است.

بیوگرافی الهام چرخنده

الهام چرخنده در کاشان در تاریخ  4 تیر 1357 متولد شده است. تحصیلات الهام چرخنده در رشته معماری البته به شکل نیمه تمام گذشته و او از ادامه تحصیل انصراف داد. پس از این ماجرا الهام چرخنده فعالیت های هنری اش را با تدریس طراحی و نقاشی در اصفهان در پیش گرفت. باید بدانید الهام چرخنده بازیگری را به صورت جدی از تئاتر شروع کرد و در سال 1375 وقتی 18 سال بیشتر نداشت برای نخستین بار مقابل دوربین حاضر شد. ترانه سرایی و خوانندگی نیز در کارنامه هنری الهام چرخنده دیده می شود. وی یک آلبوم موسیقی نیز ضبط کرده است.

ورود الهام چرخنده به عرصه بازیگری

الهام چرخنده بازیگری اش را برای نخستین بار با فیلم عروسی مهتاب به کارگردانی خسرو ملکان آغاز کرد. همچنین سریال داروخانه پرماجرا به کارگردانی رسول نجفیان نخستین کار تلویزیونی این بازیگر کشورمان است که در سال 1379 پخش شد.

ازدواج و طلاق های الهام چرخنده

الهام چرخنده چند بار ازدواج کرده است که در ادامه جزئیات آن را می خوانید.

همسر اول

حاصل ازدواج اول الهام چرخنده پسری به نام ارشیاست اما عکسی از همسر او منتشر نشده است.

دومین ازدواج الهام چرخنده با فرشید نوابی از بازیگران سینما و تلویزیون در سال 1375 شکل گرفت که پسر دوم خود را به نام ارسطو به دنیا آورد اما زندگی این زوج هنری دوام نیاورد و الهام چرخنده در سال 1392 رسما اعلام کرد که از فرشید نوابی جدا شده است. لازم به ذکر است که این 2 بازیگر در همان سال در سریال "پروانه" که فروردین ماه 92 از شبکه 3 پخش می شد، همبازی بودند.

سیدمحمد درویشی

الهام چرخنده، بازیگر ایرانی برای سومین بار در شهریور 1396با روحانی به نام سیدمحمد درویشی ازدواج کرد و پس از آن به دلیل شغل همسرش ساکن کربلای عراق شد.

فرزندان الهام چرخنده

شایان نام اولین فرزند الهام چرخنده است که این پسر حاصل ازدواج اول این بازیگر سابق کشورمان است. ماحصل ازدواج دوم الهام چرخنده با فرشید نوابی پسری به نام ارسطو است.

ماجرای محجبه شدن الهام چرخنده

این بازیگر ایرانی در نوروز 1393در پوشش چادر به رهبر معظم انقلاب با انشار یک ویدئو فرا رسیدن عید نوروز را تبریک گفت و بدین شکل تغییر حجاب خود را علنی کرد. همین اقدام الهام چرخنده موجب حمایت ها و مخالفت های بسیاری با او شد. الهام چرخنده از آن پس به فعالیت های اجتماعی برای تبلیغات حجاب و چادر پرداخت و به گفته خودش مشکلات بسیاری را در این راه متحمل شد. بسیاری از طرفداران، او را سمبل تبلیغات چادر دانسته و از او حمایت کردند.

حواشی الهام چرخنده

اظهار نظر جنجالی

پسر الهام چرخنده درباره مادرش اظهار کرده بود که هم خوشحال است که او مادرش است و هم به داشتنش افتخار می کند. او مادر را همچون چتر نجات برای بچه اش دانست که پشت آدم است در اوج گرفتن و پرواز و اجازه سقوط را نمی دهد.

ادعای چادری کردن بانوان

 الهام چرخنده مدعی شده است که تنها پس از یک ماه و 4 روز که رهبر معظم انقلاب لقب زهرایی را  به وی دادند این بازیگر سابق ایرانی موفق شد 3900 نفر را به به استفاده از چادر ترغیب کند.

منبع: اختصاصی عرشه انلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 124153

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر