جنجال الهام چرخنده روی آنتن زنده تلویزیون: چرخش «چرخنده» یک شبه نبود + فیلم

الهام چرخنده شب گذشته در برنامه به افق فلسطین در شبکه افق حضور یافت.

جنجال الهام چرخنده روی آنتن زنده تلویزیون:  چرخش «چرخنده» یک شبه نبود + فیلم

الهام چرخنده شب گذشته در برنامه به افق فلسطین در شبکه افق حضور یافت.

به گزارش عرشه آنلاین؛ گلایه‌های الهام چرخنده، بازیگر سینما و صداوسیما و سلبریتی فضای مجازی، در برنامه‌ «به‌ افق فلسطین» ببینید.

الهام چرخنده در شبکه افق گفت: همکارانم در سینما ۱۰ سال بلاکم کرده بودند. سینما خانواده من است، دل آدم برای خانواده‌اش تنگ می‌شود؛ ۱۰ سال گذشت و می‌خواستم زنگ بزنم ازدواج و بچه‌دار شدنشان را تبریک بگویم، ولی بلاک بودم! در این ۱۰ سال، آن وری‌ها شوکه بودند و این وری‌ها به من شک داشتند! آمده‌ام بگویم الهام چرخنده بعدی را دریابید؛ چرخش «چرخنده» یک شبه نبود.

هنرمندانی که رفتند، ایمیل می‌زدند تا بقیه را هم ببرند. برخی مجریان و هنرمندان روح هنرشان را فروختند و به شبکه‌های خارجی پیوستند، ایمیل‌های زیادی برای کسانی که مانده بودند فرستادند، و این فرصت برای هنرمندان داخل کشور فراهم بود که بروند و در بهترین رسانه‌ها و سینماها کار کنند ولی ماندند.

حرف من این است که چرا برخی از کسانی که ماندند، دیده نشدند و گوشه‌نشینی را برگزیدند؟ سازمان‌های هنری، فرهنگی و رسانه‌ای زیادی داریم که بودجه میلیاردی دارند و وظیفه‌شان، صیانت از هنر و جذب حداکثری هنرمندان و اهالی فرهنگ است؛ ممکن است هنرمندی تحت تاثیر جریانی، کلمه‌ای اشتباه نوشته باشد، چه کسی مسئول است با مهربانی و با ادبیات هنری و فرهنگی، او را جذب کند؟

منبع: اعتمادد

دیگر رسانه ها

کدخبر: 119483

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر