درآمد بلاگرهای اینستاگرامی چقدر است؟

با پیشرفت فضای مجازی و نفوذ پلتفرم های مربوط به این فضا به زندگی مردم، شغل های جدیدی به وجود آمد که برخی از آنها بسیار پردرآمد هستند. قطعا بلاگری در اینستاگرام می تواند یکی از پردرآمدترین شغل های امروزی محسوب شود که شاید تا چند صد میلیون تومان در ماه برای بلاگرها درآمد داشته....

درآمد بلاگرهای اینستاگرامی چقدر است؟

با پیشرفت فضای مجازی و نفوذ پلتفرم های مربوط به این فضا به زندگی مردم، شغل های جدیدی به وجود آمد که برخی از آنها بسیار پردرآمد هستند.

قطعا بلاگری در اینستاگرام می تواند یکی از پردرآمدترین شغل های امروزی محسوب شود که شاید تا چند صد میلیون تومان در ماه برای بلاگرها درآمد داشته باشد. در این مقاله قصد داریم درآمد بلاگرهای اینستاگرامی در سال ۱۴۰۲ را بررسی کنیم و پردرآمدترین بلاگر اینستاگرام در این سال را به شما معرفی کنیم.   

بلاگر کیست؟

قبل از هر چیز بهتر است یک توضیح خلاصه وار از معنی و مفهوم بلاگر داشته باشیم. بلاگر یا اینفلوئنسر به افرادی گفته می شود که تولید محتوای ویدئویی در یکی از پلتفرم های فضای مجازی را انجام می دهند و با محتوایی که تولید می کنند باعث واکنش و تعامل بین مخاطبان خود می شوند و از این طریق پس از مدتی آنها را به خرید یک محصول تشویق می کنند. به عنوان مثال فودبلاگرها افرادی هستند که شما را با بهترین رستوران ها آشنا می کنند. 

درآمد بلاگرهای اینستاگرام به چه معیارهایی بستگی دارد؟

قطعا مهمترین عامل در درآمد بلاگرها، میزان فالوور آنهاست. هرچقدر که یک بلاگر فالوور بیشتری داشته باشد، می تواند مبلغ بیشتری را بابت تبلیغات از کارفرما بگیرد. به همین دلیل بلاگرها سعی در افزایش فالوور و برخی اوقات به دنبال خرید فالوور هستند.   البته تعداد فالوور تنها پارامتر برای رشد درآمد در اینستاگرام محسوب نمی شود و اگر کارفرما کمی با فضای اینستاگرام آشنا باشد این موضوع را می داند که تعداد ویو و بازدید از هر پست یا استوری می تواند بسیار مهمتر از تعداد فالوور باشد.

با توجه به آمارهایی که در بخش اینسایت اینستاگرام موجود است، می توان فهمید که هر پست بلاگرها چقدر بازدید می گیرد و در واقع مخاطبان پیج یک بلاگر چند نفر هستند. 

درآمد بلاگرهای اینستاگرام از چه طریقی است؟

بلاگرها به چند طریق می توانند کسب درآمد داشته باشند و فقط تبلیغات نیست که آنها را به درآمد می رساند. از جمله راه هایی که بلاگرها برای کسب درآمد انتخاب می کنند می توان موارد زیر را نام برد:  سفیر یک برند شدن بازاریابی آشنا سازی محصولات دیجیتال و کلاس‌های آنلاین پول‌های اهدایی و انعام‌ها فروش دوباره لباس‌ها فروش مرچندایز (محصولات تولیدی خود بلاگرها مانند لوگو، عکس، تکه کلام و غیره از بلاگر روی ماگ، تیشرت و …)

درآمد معروف‌ترین بلاگرهای اینستاگرام چه قدر است؟ 

 همانطور که گفتیم در این مقاله قصد داریم پردرآمدترین بلاگرهای اینستاگرامی در سال 2023 را به شما معرفی کنیم. در ادامه می توانید پردرآمدترین بلاگرهای اینستاگرامی در دنیا را مشاهده کنید که البته بسیاری از آنها شاید بلاگر واقعی نباشند و بیشتر شهرت خود را از طریق دیگری به دست آورده اند. 

کریستین رونالدو: 1,604,000 دلار برای هر پست با 438 میلیون فالوور

دوئین جانسون: 1,523,000 دلار برای هر پست با 314 میلیون فالوور

آریانا گرانده: 1,510,000 دلار برای هر پست با 309 میلیون فالوور

کایلی جنر: 1,494,000 دلار برای هر پست با 335 میلیون فالوور

سلنا گومز: 1,468,000 دلار برای هر پست با 317 میلیون فالوور

کیم کارداشیان: 1,419,000 دلار برای هر پست با 308 میلیون فالوور

درآمد معروف‌ترین بلاگرهای ایرانی اینستاگرام چه قدر است؟

از جمله معروف ترین بلاگرهای ایرانی که درآمدهای زیادی دارند می توان افراد زیر را نام برد:  (میزان درآمد دقیق افراد را نمی توان ذکر کرد و این موضوع به فعالیت نسبی افراد در هر ماه بستگی دارد.

اما قطعا افرادی که در لیست زیر قرار دارند، درآمدهای چند صد میلیونی دارند.) 

پردرآمدترین بلاگرهای کمدین محمد امین کریم پور با 5 میلیون فالوور

میلاد قاسم خواه با 7 میلیون فالوور عرفان علیرضایی با 6 میلیون فالوور

جواد خواجوی با 3.8 میلیون فالوور پورمشکی یا پوربلک با 5.1 میلیون فالوور

مجتبی شفیعی با 3 میلیون فالوور مصطفی آزاد با 2.4 میلیون فالوور

محسن ایزی با 3.7 میلیون فالوور

پردرآمدترین بلاگرهای آرایشی صدف بیوتی با 3.9 میلیون فالوور

گیسو دیبا یا نغمه جعفری با 1 میلیون فالوور

Fashionboy.blossom با 343 هزار فالوورچ پردرآمدترین فود بلاگرها امیر جابری با 1.8 میلیون فالوور

عمو روحی با 1.3 میلیون فالوور

میلاد کلانتری با 1.5 میلیون فالوور

مستر تستر با 1.8 میلیون فالوور

پردرآمدترین بلاگرهای توریسم کرگدن نارنجی با 215 هزار فالوور

محیا رحیمی با 1 میلیون فالوور راحله با 106 هزار فالوور

کلام آخر بلاگری یک شغل نوظهور اما پردرآمد است که افراد زیادی قصد ورود به این حوزه را دارند. اما باید قبل از هرچیز در مورد این شغل به کسب اطلاعات بپردازید و سعی کنید در مورد درآمد، نوع کار، میزان زمانی که در روز باید صرف این کار کنید، حلال یا حرام بودن پول بدست آمده و … تحقیق کنید. ما در این مقاله سعی کردیم پردرآمدترین بلاگرها و درآمد بلاگرهای اینستاگرامی در سال 1402 را مورد بررسی قرار دهیم.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 123341

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر