سرعت اینترنت ایران در جهان درجا زد

گزارش جدید اسپیدتست از اینترنت کشورهای جهان نشان می‌دهد؛ میانگین سرعت اینترنت موبایل جهان در ماه سپتامبر از ۴۳.۱۹ مگابیت بر ثانیه به ۴۸.۴۷ مگابیت بر ثانیه رسیده و میانگین سرعت اینترنت ثابت هم از ۸۲.۷۶ مگابیت بر ثانیه به ۸۷.۷۹ مگابیت بر ثانیه افزایش یافته است. طبق این گزارش سرعت اینترنت موبایل در ایران ۳۱.۶۶ مگابیت بر ثانیه و جایگاه ۷۵ جهان و سرعت اینترنت ثابت ۱۳.۰۳ مگابیت بر ثانیه در جایگاه ۱۵۳ جهان است

سرعت اینترنت ایران در جهان درجا زد

سرعت اینترنت ایران از جهان جاماند

گزارش جدید اسپیدتست از اینترنت کشورهای جهان نشان می‌دهد جایگاه ایران از نظر سرعت اینترنت بدون تغییر نسبت به ماه قبل باقی مانده است.

بر اساس گزارش اسپیدتست، میانگین سرعت اینترنت موبایل جهان در ماه سپتامبر ۲۰۲۳ از ۴۳.۱۹ مگابیت بر ثانیه به ۴۷.۸۲ مگابیت بر ثانیه رسیده و میانگین سرعت اینترنت ثابت هم از ۸۲.۷۶ مگابیت بر ثانیه به ۸۵.۳۱ مگابیت بر ثانیه افزایش یافته است. این نشان دهنده افزایش میانگین اینترنت ثابت و همراه در جهان است.

معجزه کاشت مو با روش میکروگرافت بدون بانک مو مادام‌العمر و با خواب طبیعی

به نقل از فارس در گزارش اسپیدتست آمده است؛ درجهان شیلی با ۲۴۸ مگابیت بر ثانیه، هنگ کنگ  با ۲۶۳.۷ مگابیت بر ثانیه و سنگاپور با ۲۶۴ مگابیت بر ثانیه صدرنشینان اینترنت ثابت هستند. در این میان سرعت اینترنت ثابت، ایران ۱۳.۳ مگابیت بر ثانیه است. سرعت اینترنت ثابت تایلند هم ۲۱۹ مگابیت بر ثانیه، رومانی ۱۹۱ مگابیت بر ثانیه و دانمارک ۲۰۶ مگابیت بر ثانیه است.

اما بهترین کشورهای جهان از نظر امنیت اینترنت از ۱۰۰، آمریکا ۹۹.۷۶ ، انگلیس ۹۹.۵۴ ، استرالیا ۹۹.۳۲ ، فرانسه ۹۹.۰۲  و کانادا ۹۸.۵۲  هستند.

برخی از عواملی که بر امنیت اینترنت تأثیر می‌گذارند عبارتند از  سیاست‌های دولتی، قوانین حفظ حریم خصوصی، فیلترینگ و سانسور، هکرها و ویروس‌ها، رمزنگاری و پروتکل‌های امن و آگاهی و آموزش کاربران هستند. 

به نقل از خبرآنلاین هم،  طبق این گزارش سرعت اینترنت موبایل در ایران ۳۱.۶۶ مگابیت بر ثانیه و جایگاه ۷۵ جهان و سرعت اینترنت ثابت ۱۳.۰۳ مگابیت بر ثانیه در جایگاه ۱۵۳ جهان است.

گزارش جدید اسپیدتست از اینترنت کشورهای جهان نشان می‌دهد جایگاه ایران از نظر سرعت اینترنت بدون تغییر نسبت به ماه قبل باقی مانده است. 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 117318

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر