معمای ناپدید شدن حدیث اسلامی؟ ماجرای قتل فیلم بردار مجالس عروسی در مشهد +عکس

بامداد 29 مهرماه دختر جوانی به نام حدیث اسلامی، فیلم بردار مجالس عروسی بعد از اتمام کارش سوار بر خودرویش به سمت خانه حرکت کرد

معمای ناپدید شدن حدیث اسلامی؟ ماجرای قتل فیلم بردار مجالس عروسی در مشهد +عکس

معمای ناپدید شدن حدیث اسلامی با کشف جسد بی جانش وارد فاز جدیدی شده است.

، دو هفته پیش خانواده‌ای با حضور در پلیس آگاهی مشهد شکایتی را مطرح کردند مبنی بر این‌که دختر جوان ۲۶ ساله آن‌ها به نام حدیث اسلامی مقابل منزلش به یکباره ناپدید شده است.

این طور که خانواده این دختر جوان در شکایت خود مطرح کرده اند او با رسیدن مقابل درِ خانه با تلفن همراه همسرش تماس گرفته و از او می‌خواهد در را برای او باز کند، اما تا فاصله باز شدن در توسط همسر او، حدیث به طرز عجیبی ناپدید شده است.

بعد از این ماجرا خانواده این دختر جوان، در کنار پیگیری‌های پلیس آگاهی، تلاش زیادی را برای یافتن ردپایی از دخترشان، در فضای مجازی انجام می‌دهند اما این تلاش‌ها به نتیجه نمی‌رسد.

در نهایت شب گذشته (جمعه) جسد بی‌جان حدیث اسلامی در نزدیکی مشهد کشف شده است.بازپرس ویژه قتل دادسرای مشهد نیز در این‌باره به خبرنگار شهرآرانیوز گفت: جسد حدیث اسلامی شب گذشته کشف و هم اکنون به پزشکی قانونی منتقل شده است.

جزئیات قتل حدیث اسلامی اعلام شد| شلیک به سر از فاصله نزدیک!​

بازپرس ویژه قتل دادسرای مشهد جزئیات کشف جسد حدیث اسلامی زن جوان را بازگو کرد.

قاضی محمود عارفی راد با اشاره به آخرین جزئیات قتل زن جوان مشهدی گفت: در پی اعلام مفقود شدن این زن جوان، بررسی‌ها و تحقیقات فنی را به سرعت آغاز و به پلیس آگاهی اعلام کردیم همسر وی را تحت نظر داشته باشد.

وی ادامه داد: براساس سرنخ‌های به دست آمده، دیروز جمعه دستور بازداشت همسر مقتوله صادر شد و با بررسی‌های دقیق، همسر وی با اعتراف به جنایت رخ داده، محل دفن وی که در فاصله ۱ کیلومتری از باغ شخصی خودش بود را نشان داد و بدین شکل جسد کشف شد.

حدیث اسلامی

قاضی عارفی راد افزود: جسد این زن، دیشب در حوالی روستای بهار واقع در جاده خین عرب مشهد کشف و به پزشکی قانونی منتقل شد. براساس شواهد موجود و همچنین گزارش پزشکی قانونی، حدیث اسلامی بر اثر شلیک گلوله به سر، از فاصله نزدیک کشته و به قتل رسیده است.

وی درخصوص اینکه آیا قاتل یک نفر بوده است یا خیر گفت: تحقیقات تکمیلی و البته اعترافات همسر مقتوله نشان می‌داد که مظنون دیگری هم در این جنایت شرکت داشته است که پس از انجام مراحل قانونی، این فرد نیز صبح امروز شنبه در نیشابور بازداشت و به مشهد منتقل شد.

بازپرس ویژه قتل دادسرای مشهد با بیان اینکه نفر دومی که در این قتل حضور داشته است، از بستگان دور همسر مقتوله بوده است، به شهرآرا نیوز اظهار کرد:تحقیقات ما در این زمینه همچنان ادامه دارد. باید به صورت دقیق مشخص شود که انگیزه این دو نفر برای کشتن این خانم چه بوده است.

وی درباره اینکه آیا مشخص شده است کدامیک به سر مقتوله شلیک کرده اند نیز گفت: اینکه قتل دقیقا توسط کدامیک از این دو متهم انجام شده است هنوز مشخص نیست و تحقیقات فنی و باپرسی از آن‌ها ادامه دارد و به محض تکمیل پرونده اطلاع داده خواهد شد. اما آنچه تاکنون محرز است این بوده که همسر مقتوله به عنوان عامل موثر جنایت شرکت داشته و موضوع کاملا جنایی است.

جزییات ربودن حدیث اسلامی

حدیث اسلامی که به‌عنوان فیلمبردار مجالس عروسی فعالیت می‌کرده است، ۲۹ مهرماه سال جاری و بعد از اتمام کارش سوار بر خودرویش به سمت خانه حرکت کرد، اما از مقابل خانه‌اش به طرز مشکوکی ناپدید شد.

بامداد 29 مهرماه دختر جوانی به نام حدیث اسلامی، فیلم بردار مجالس عروسی بعد از اتمام کارش سوار بر خودرویش به سمت خانه حرکت کرد

او با رسیدن مقابل در خانه با تلفن همراه همسرش تماس گرفته و از او می خواهد در را برای او باز کند. تا فاصله باز شدن در توسط همسر او، حدیث به طرز عجیبی ناپدید شد

این در حالی بود که شوهر حدیث با نبودن همسرش مقابل در شوکه شده بود و در ادامه مادر حدیث که به عادت همیشه بعد از اتمام کار دخترش با او تماس می گرفت، به او زنگ زد اما با پیغام خاموش بودن تلفن همراه روبرو می شود. بعد از گذشت زمان کوتاهی و روشن نشدن موبایل حدیث مادرش با داماد خود تماس گرفته و خبر خاموش بودن تلفن همراه را به او می دهد که داماد جوان نیز اظهار بی اطلاعی از همسرش می کند و همین سرآغاز دلنگرانی مادر برای سرنوشت دخترش می شود.

خانواده حدیث خیلی زود ماجرای ناپدید شدن عجیب دخترشان را به پلیس گزارش می کنند و به هرجایی که احتمال می دادند دختر جوان رفته باشد مراجعه کردند اما هیچ سرنخی از حدیث اسلامی به دست نیامد.

حدیث اسلامی

حال با گذشت 12 روز از ناپدید شدن حدیث اسلامی خانواده اش به هیچ سرنخی از دخترشان نرسیدند و 2 اتفاق عجیب در این 12 روز باعث شده تا نگرانی ها بیشتر شود.

یکی از اقوام نزدیک حدیث به خبرنگار رکنا گفت: همسر حدیث و خانواده اش از شب اول مفقودی به کلانتری ها اطلاع داده و به دنبال حدیث گشته ایم.

این جوان در ادامه گفت: ماشین حدیث در میدان(زِد) Z مشهد و تلفن همراه او در آزادراه باغچه به سمت تهران ، یعنی در 2 نقطه متفاوت پیدا شده اما همچنان نشانی از حدیث اسلامی در دست نیست.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 113020

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر