ناپدید شدن دختر جوان پس از جشن تولد

یک دختر جوان 25 ساله پس از جشن تولد دوست اش ناگهانی ناپدیدشد

ناپدید شدن دختر جوان پس از جشن تولد

یک دختر جوان ۲۵ ساله پس از جشن تولد دوست اش ناگهانی ناپدیدشد .روزنامه ایران نوشت: چند روز قبل زن و مرد میانسالی به دادسرای جنایی تهران رفته و خواستار پیدا شدن دختر ۲۵ ساله‌شان شدند.

زن میانسال گفت: ساکن یکی از شهرستان‌های شمال غربی کشور هستیم و یکی از روزهای دی سال گذشته دخترم المیرا برای شرکت در جشن تولد دوستش خانه را ترک کرد. زمانی که در جشن تولد بود به من پیام داد که حالش خوب است و چند ساعت دیگر به خانه برمی‌گردد. اما بعد از آن دخترم ناپدید شد و دیگر از او خبری نشد.

هر چه با تلفن همراهش تماس گرفتم خاموش بود دوست و آشنا هم از او خبری نداشتند. برای پیدا کردن دخترم به هر جایی که فکرش را کنید سر زدم اما بی فایده بود. از سرنوشت او بی خبر بودیم تا اینکه یک هفته قبل بسته‌ای به دست‌مان رسید. بسته‌ای به نام المیرا که داخل آن کتاب‌های رمان بود. موضوع را که به پلیس شهرستان‌مان اطلاع دادیم، اعلام کردند که بسته از تهران ارسال شده است. با این احتمال که فرستنده بسته از سرنوشت دخترم اطلاع داشته باشد، راهی پایتخت شدیم.

با شکایت زوج میانسال، تحقیقات به دستور بازپرس مصطفی واحدی آغاز شد و در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که فرستنده بسته پسر جوانی به نام امیر است. این در حالی بود که در شاخه دیگری از تحقیقات، کارآگاهان دریافتند چند روز پس از ناپدید شدن المیرا، او به یک شرکت کسب و کار اینترنتی در تهران مراجعه کرده و از آنها درخصوص تجارت اینترنتی سؤالاتی پرسیده است.

از آنجایی که احتمال می‌رود امیر از سرنوشت المیرا مطلع باشد، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران دستور بازداشت او را صادر کرد و تحقیقات برای رازگشایی از سرنوشت دختر جوان ادامه دارد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 17279

ارسال نظر