جزییات حادثه قتل هولناک یک خانواده بوکان

فرمانده انتظامی بوکان اظهار داشت: در مورخه دوشنبه ۸ آبان ماه ۱۴۰۲ خبری دلخراش از قتل فجیع خانواده ایی بوکانی به مرکز پیام پلیس واصل گردید که بلافاصله کارآگاهان مبارزه به جرایم جنایی پلیس آگاهی شهرستان در محل حاضر شدند که متاسفانه مشاهده گردید یک خانواده در آتش سوخته و فوت نموده اند.

جزییات حادثه قتل  هولناک یک خانواده بوکان

روستای آختطار بوکان سه‌شنبه‌ شب شاهد یک تراژدی تمام‌عیار بود. هنوز مشخص نیست این حادثه عمدی بوده یا آتش سهوی به جان خانه‌باغ افتاده است. محمدصالح ۷۰ ساله، خدیجه ۶۵ ساله و آرزو ۲۵ ساله ۳ قربانی خانه‌باغ هستند. حال رحیم جنگ، برادرزاده محمدصالح خوب نیست.

:فرمانده انتظامی بوکان گفت :راز قتل فجیع سه عضو یک خانواده بوکانی برملا شد،قاتل علت و انگیزه را از این عمل فجیع، موضوعات مالی عنوان نموده است.

؛فرمانده انتظامی بوکان اظهار داشت: در مورخه دوشنبه ۸ آبان ماه ۱۴۰۲ خبری دلخراش از قتل فجیع خانواده ایی بوکانی به مرکز پیام پلیس واصل گردید که بلافاصله کارآگاهان مبارزه به جرایم جنایی پلیس آگاهی شهرستان در محل حاضر شدند که متاسفانه مشاهده گردید یک خانواده در آتش سوخته و فوت نموده اند.

سرهنگ موسی بهاری افزود: از همان لحظه حضور ماموران در محل جنایت، تیم تخصصی جهت شناسایی و دستگیری قاتل و مشخص شدن ابعاد و علل جنایت تشکیل و فعالیت خود را با اولویت قرار دادن بر تمامی امورجاری آغاز نمودند.

او اظهار نمود: ماموران در ساعت اولیه خصور در محل وقوع قتل ضمن تحقیقات محسوس و نامحسوس از مطلعین ، از چند نفر نیز به صورت ویژه تحقیق نمودند و یک نفر از افراد خانواده مقتولین نیز در صحنه جنایت به عنوان مظنون دستگیر و با هماهنگی دادستان شهرستان به مرکز پلیس دلالت گردید و تحقیقات فنی و پلیسی از وی آغاز شد.

وی ادامه داد: مظنون ابتدا ارتکاب جنایت را انکار نمود ولی طی سه روز بازجویی و تحقیق علمی و فنی پلیسی و با روبه روشدن با شواهد و مستندات ، به قتل هرسه نفر اعتراف نمود.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: قاتل علت و انگیزه خود را از این عمل فجیع، موضوعات مالی عنوان نموده است و برابر اظهارات متهم، ابتدا قربانیان را به قتل رسانده و سپس اقدام به آتش سوزی با هدف از بین بردن شواهد و مدارک می نماید.

 

 

منبع: رکنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 112804

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر