شوک سازمان سنجش به دانش‌آموزِ قبول شده در کنکور 1402

دوگانگی اعلام نتایج کنکور دانش‌آموز درسخوان انزلیچی را از عرش آرزوها به فرش رساند.

شوک سازمان سنجش به دانش‌آموزِ قبول شده در کنکور 1402

دوگانگی اعلام نتایج کنکور دانش‌آموز درسخوان انزلیچی را از عرش آرزوها به فرش رساند.

به گزارش عرشه آنلاین، امیرعلی محمدکیایی، فارغ التحصیل رشته تجربی مدرسه نمونه دولتی شهدای بندر انزلی که از داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۲ رشته تجربی بوده پس از اعلام نتایج از سوی سازمان سنجش با دو کارنامه متفاوت مواجه می‌شود و این دوگانگی اعلام نتایج کنکور دانش‌آموز انزلیچی را از عرش آرزوها به فرش رسانده است، کارنامه‌ای که از «مجاز» شدن به «غیرمجاز» شدن رسید.

کارنامه نوبت اول

کارنامه اعلام نتایج نوبت اول(دی ماه)

امیرعلی محمدکیایی، دانش‌آموز رشته تجربی مدرسه نمونه دولتی شهدای بندر انزلی در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح این اتفاق می‌گوید: در تاریخ ۹ اسفندماه سال گذشته نتایج کنکور دی‌ماه(مرحله اول) اعلام شد که براساس این کارنامه با میانگین درصدهای ۴۰ «مجاز» شدم.

کارنامه علمی

کارنامه علمی نوبت اول(دی ماه)

وی افزود: اما نتایج کنکور که ۲۰ مردادماه اعلام و حتی ابتدا به‌خاطر شلوغی سایت از دسترس خارج شد و مجدد ساعت شش صبح روز بعد ۲۱ مرداد ماه که توانستم کارنامه‌ام را ببینم میانگین درصدهایم ۶۰ درصد و تراز ۹۸۵۳ بود اما در تاریخ ۲۷ مردادماه که نتایج نهایی مربوط به رتبه و تراز کل اعلام شد، تراز و رتبه با درصدهای من تطبیق نداشتند و تراز من ۴۸۵۳ و رتبه‌م ۵ رقمی بود و من «غیرمجاز» شده بودم! بخاطر شوکی که به من وارد شد همان روز هیچ کاری نکردم و روز بعد کارنامه دی و تیرماه را مجدد چک کردم که هر دو کارنامه بدون هیچ دلیل منطقی‌ای تغییر کرده بود.

کارنامه علمی2

کارنامه علمی نوبت دوم(تیرماه)

محمدکیایی گفت: همان روز در سایت اعتراض ثبت کردم اما بعد از حدود سه هفته جواب آمد که اعتراضم رد شده بود که ۲۹ مرداد ماه حضوری به سازمان سنجش مراجعه کردم و اعتراض کتبی با ارائه مستندات نوشتم که آن هم رد شد، متاسفانه همانجا با عنوان «جعل و فتوشاپ کارنامه» از طرف کارمندان سنجش تهدید هم شدم. حدود یک هفته پیش هم در سایت بازرسی کل کشور ثبت شکایت کردم که هنوز بررسی نشده است.

کارنامه2

کارنامه علمی نوبت دوم (تیرماه)

این داوطلب کنکور ادامه داد: همواره در طول دوران تحصیلیم جزء دانش‌آموزان با معدل بالا بودم که بعد از همه این اتفاقات، دچار مشکلات قلبی و تپش قلب شدم و به متخصص مراجعه کردم و الان هم به دلیل فشار روانی وارد شده و استرس تحت نظر روانپزشک هستم، ۱۲ سال با امید به تحصیل در دانشگاه خوب درس خواندم اما با ناامیدی اکنون دفترچه اعزام به خدمت گرفتم.

تصویر نامه شکایت

تصویر نامه شکایت به سازمان بازرسی - ۱

تصویر نامه شکایت 2

تصویر نامه شکایت به سازمان بازرسی - ۲

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 110179

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر