سپاه پاسداران

تقویت توان دفاعی کشور در مقابل تهدیدات با سپاه پاسداران

اظهارات فرمانده نیروی دریایی سپاه در جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس را بخوانید.

تقویت توان دفاعی کشور در مقابل تهدیدات با سپاه پاسداران

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در جلسه امروز این کمیسیون گفت: سردار تنگسیری تاکید داشت که با اتکا به توان داخلی، گام های بلندی در تقویت توان دفاعی کشور در مقابل تهدیدات برداشته شده است.

به گزارش عرشه آنلاین، ابوالفضل عمویی در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: عصر امروز جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با موضوع بررسی اقدامات و دستاوردهای نیروی دریایی سپاه پاسداران با حضور سردار علیرضا تنگسیری، فرمانده این نیرو و معاونانش برگزار شد.

وی توضیح داد: در این جلسه، سردار تنگسیری با ارائه دستاوردهای نیروی دریایی در ارتقای چهار حوزه سرعت شناورها، توان باربری تسلیحات در شناورها، از حمل راکت انداز به حمل موشک انداز، افزایش تاب آوری شناورها و همچنین بهره مندی از تجهیزات هوشمند از جمله هوش مصنوعی در هدایت پذیری شناورها تاکید کرد که در نیروی دریایی سپاه پاسداران با اتکا به توان داخلی، گام های بلندی در تقویت توان دفاعی کشور در مقابل تهدیدات برداشته شده است.

عمویی گفت: فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه امنیت در جمهوری اسلامی مردم پایه است، به سیاست مسکونی سازی جزایر ایرانی در خلیج فارس پرداخت و اقدامات این نیرو در خدمت رسانی به مردم مناطق ساحلی را تشریح کرد.

در این جلسه اعضای کمیسیون امنیت ملی نیز از خدمات و دستاوردهای نیروی دریایی تقدیر و تشکر کردند./ ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 105694

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر