پوتین سپاه پاسداران روی حلقوم غرب

فرمانده سپاه اردبیل گفت: پوتین سپاه پاسداران روی حلقوم غرب استو

پوتین سپاه پاسداران روی حلقوم غرب

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: سپاه امروز بسیار متفاوت‌تر و قوی‌تر از سپاه دیروز در عرصه‌ها و میادین حاضر شده و امروز پوتین سپاه پاسداران روی حلقوم غرب قرار گرفته است.

سردار غلامحسین محمدی اصل، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به تکمیل پروژه ستاره خلیج فارس اظهار کرد: سپاه با تکمیل این پروژه ملی با خنثی کردن توطئه بنزین دشمنان کشور را در این موضوع به خودکفایی رساند و به صادرکننده بنزین نیز تبدیل کرد.

وی با بیان اینکه سپاه امروز بسیار متفاوت‌تر و قوی‌تر از سپاه دیروز است، تاکید کرد: امروز پوتین سپاه پاسداران روی حلقوم غرب قرار گرفته است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه در زمان جنگ تحمیلی ۴۸ کشور ضمن حمایت و تجهیز رژیم صدام ایران را مورد شدیدترین تحریم‌ها قرار داده بودند، افزود: ایران اسلامی در سایه وجود جوانان مؤمن و متعهد انقلابی روی پای خود ایستاده و در بسیاری از عرصه‌ها به خودکفایی رسیده است.

محمدی اصل توان سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف زیرساختی را یادآور شد و بیان کرد: سدسازی، جاده‌سازی، تصفیه‌خانه، احداث خطوط انتقال آب گاز و نفت، سازه‌های شناور، بنادر و اسکله‌ها و تونل از جمله اقدامات زیربنایی سپاه برای اعتلای کشور است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران محرومیت‌زدایی را به کمال رسانده است، ادامه داد: سپاه در مولفه‌های مختلف با قدرت پیش برندگی، افتخارآفرین و امیدآفرین بوده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به اقدامات سپاه در استان اردبیل گفت: در بحث آب و خدمت‌رسانی به مردم به ویژه در سال‌های پیشرو که جنگ آب است اقدامات مناسبی در امر تأمین آب شرب و آب کشاورزی در مناطق محروم و کم‌برخوردار انجام داده است.

محمدی اصل ساماندهی مزار شهدا در روستاها را از اقدامات اساسی سپاه برشمرد و تصریح کرد: در راستای برنامه‌های کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل با کمک بنیاد شهید و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های اسلامی، گلزار شهدای ۲۳ روستا ساماندهی شده است.

وی به آسفالت مسیرهای روستایی اشاره کرد و گفت: مسیر ۲۰ روستا به متراژ ۶۵ کیلومتر و جاده‌های حمل و نقل ۴۰ روستا به متراژ ۱۲۰ کیلومتر در حال انجام است و این در حالی است که زیرساخت جاده‌ای ۱۸ روستا نیز در دستور کار قرار دارد.

محمدی اصل با بیان بازسازی و نوسازی مساجد و مدارس اظهار کرد: در دو سال گذشته ۸۶ مدرسه توسط بسیج سازندگی سپاه اردبیل بازسازی و تجهیز شدند

وی با بیان اینکه طبق آمار رسمی متأسفانه ۹۱ روستا در استان اردبیل فاقد مسجد هستند، خاطرنشان کرد: مساجد ۱۱ روستا احداث و حسینیه دو هیئت مذهبی روستایی نیز بازسازی شدند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل فعالیت صندوق‌های قرض‌الحسنه سپاه را یادآور شد و بیان کرد: ۹۴۸ قرض‌الحسنه محله محور راه‌اندازی شده و تاکنون ۵۰ میلیارد تومان نیز وام اشتغالزایی نیز در اختیار کارگاه‌ها و مشاغل خانگی قرار داده شده است.

منبع: فارس

دیگر رسانه ها

کدخبر: 86452

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر