حقوق بازنشستگان | افزایش حقوق بازنشستگان | واریز معوقات بازنشستگان

اطلاعیه مهم سازمان برنامه و بودجه / تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان و کارمندان در نیمه دوم سال مشخص شد

داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه خبر داغ از افززایش حقوق بازنشستگان داد.

اطلاعیه مهم سازمان برنامه و بودجه / تکلیف افزایش حقوق  بازنشستگان و کارمندان در نیمه دوم سال مشخص شد

حقوق بازنشستگان مسئله پر چالش همه دولت ها بوده است. مقدار دریافتی حقوق بازنشستگان همیشه موجب نارضایتی قشر عظیمی از بازنشستگان است زیرا بازنشستگان بر این اعتقادند که مبلغ حقوق بسیار ناچیز است. حقوق بازنشستگان به ویژه آن دسته از بازنشستگان که دریافتی پایینی دارند، در بودجه سال آینده افزایش پیدا کند. در تعریف مستمری یا حقوق بازنشستگان به زبان عامیانه، می‌توان گفت، مقدار پولی است که ماهانه، به طور مستمر و تا پایان عمر، به افراد دارای شرایط بازنشستگی مندرج در قانون تامین اجتماعی و قانون مدیریت خدمات کشوری و بر اساس احکام جدید بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی، تعلق می‌گیرد.

داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره موضوع افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان در نیمه دوم امسال با توجه به عدم کاهش تورم وفشار‌های اقتصادی به مردم بیان کرد: افزایش حقوق جدید در نیمه دوم سال نداریم. افزایش حقوق‌ها یک بار در سال لحاظ می‌شود و افزایش حقوق امسال ابتدای سال مدنظر قرار گرفت.

حقوق‌ها در نیمه دوم امسال افزایش نمی‌یابد

به گزارش عرشه آنلاین؛ داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجهدرباره موضوع افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان در نیمه دوم امسال با توجه به عدم کاهش تورم وفشار‌های اقتصادی به مردم بیان کرد: افزایش حقوق جدید در نیمه دوم سال نداریم. افزایش حقوق‌ها یک بار در سال لحاظ می‌شود و افزایش حقوق امسال ابتدای سال مدنظر قرار گرفت.

وی در ادامه درباره پرداخت مطالبات گندمکاران بیان کرد: بخش عمده‌ای از مطالبات گندمکاران پرداخت شده و مختصر مطالباتی باقی مانده که در حال تامین منابع آن‌ها هستیم. از این رو این مطالبات در اولین فرصت پرداخت خواهد شد. داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجهدرباره موضوع افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان در نیمه دوم امسال با توجه به عدم کاهش تورم وفشار‌های اقتصادی به مردم بیان کرد: افزایش حقوق جدید در نیمه دوم سال نداریم. افزایش حقوق‌ها یک بار در سال لحاظ می‌شود و افزایش حقوق امسال ابتدای سال مدنظر قرار گرفت./ دیده بان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 105688

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • ناشناس

        افزایش حقوق سالی یکبار است .ولی در سال یک جنس چندبار گران میشود.مگه میشه اینطوری زندگی کرد.سفره ها هر روز کوچکترشده و حالا دیگه سفره نداریم که بخواهد کوچکتر شود.

      ارسال نظر