حقوق بازنشستگان | افزایش حقوق بازنشستگان | واریز معوقات بازنشستگان

خبر فوری از حقوق بازنشستگان/علت تاخیر در پرداخت حقوق مردادماه بازنشستگان تامین اجتماعی

آخرین پیگیری ها از تاخیر در پرداخت حقوق مردادماه بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام شد.

خبر فوری از حقوق بازنشستگان/علت تاخیر در پرداخت حقوق مردادماه بازنشستگان تامین اجتماعی

حقوق بازنشستگان مسئله پر چالش همه دولت ها بوده است. مقدار دریافتی حقوق بازنشستگان همیشه موجب نارضایتی قشر عظیمی از بازنشستگان است زیرا بازنشستگان بر این اعتقادند که مبلغ حقوق بسیار ناچیز است. حقوق بازنشستگان به ویژه آن دسته از بازنشستگان که دریافتی پایینی دارند، در بودجه سال آینده افزایش پیدا کند. در تعریف مستمری یا حقوق بازنشستگان به زبان عامیانه، می‌توان گفت، مقدار پولی است که ماهانه، به طور مستمر و تا پایان عمر، به افراد دارای شرایط بازنشستگی مندرج در قانون تامین اجتماعی و قانون مدیریت خدمات کشوری و بر اساس احکام جدید بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی، تعلق می‌گیرد.

علت تاخیر در پرداخت حقوق مردادماه بازنشستگان تامین اجتماعی

به گزارش عرشه آنلاین، پرداخت مستمری مرداد بازنشستگان تامین اجتماعی به روال هر ساله از بیستم ماه آغاز شده است اما بازهم در پرداخت‌ها تاخیر اتفاق افتاده است.

این سومین ماه است که در پرداخت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی براساس حروف الفبا تاخیر می‌افتد؛ پیگیری‌های ما از کانون بازنشستگان نشان می‌دهد که قرار است تا پایان امروز مستمری تمام بازنشستگان به حساب آن‌ها واریز شود.

سازمان تامین اجتماعی قول داده پرداختی‌ها امروز به پایان می‌رسد و این در حالیست که در روزهای گذشته پرداختی‌ها براساس جدول اعلامی انجام نشده است.

سازمان تامین اجتماعی در این خصوص اعلام کرد: پرداخت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی طبق برنامه‌ریزی قبلی در حال انجام است.

برخی حروف که نوبت پرداخت آن فرا می‌رسد به علت اینکه افراد زیادی را شامل می‌شود ممکن است با چند ساعت جا به جایی پرداخت انجام شود، اما قطعا تا پایان همان روز پرداخت حقوق افرادی که نوبتشان باشد صورت می‌گیرد.

منبع: فارس

دیگر رسانه ها

کدخبر: 102682

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • افسوس

        مبارزه علیه بی عدالتی با اتحاد و قدم به قدم ؛ خاکریز به خاکریز ادامه میدهیم.
        ننگ و خواری و سرشکستگی را نمی پذیریم.

      • ناشناس

        چراکسی رسیدگی نمیکنه امروز اول شهریور است وحقوق بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت نشده از حقوق این قشرهم برای سود گرفتن به نفع خودشون نمیگذرند خدا ازتون نگذره که مردم را بیچاره وبدبخت کردید خدایا حالادیگه ی نجاتمون بده از شر این مفتخورهای ازخدابیخبر

      • آرش

        با سلام
        برخلاف ادعای شما مبنی بر اینکه پرداخت این ماه با ساعاتی تاخیر پرداخت میشود،لازم به عرض است:پرداخت با یکروز تاخیر که البته هنوز صورت نگرفته،دارد انجام می شود....البته خدا کند به همان یکروز بسنده نمایند.....مستمری بنده هر ماه سی و یکم بحسابم واریز میشد،امروز ساعت هشت و چهل و پنج دقیقه ی اول شهریور است. و هنوز واریز نشده.

      ارسال نظر