بخشنامه جدید وزارت آموزش و پرورش به مدارس ابلاغ شد.

بخشنامه جدید وزارت آموزش و پرورش به مدارس ابلاغ شد.

بخشنامه جدید  وزارت آموزش و پرورش به مدارس ابلاغ شد.

وزارت آموزش و پرورش جزئیات بخشنامه جدیدی را اعلام کرد. بخشنامه جدید  وزارت آموزش و پرورش به مدارس ابلاغ شد.  وزارت آموزش و پرورش دستورالعمل بیمه تکمیلی  را ابلاغ کرد. در بخشنامه وزارت آموزش و پرورش،  توضیحاتی درباره پیپیری حق بیمه فرهنگیان داده شده است

بخشنامه جدید  وزارت آموزش و پرورش به مدارس ابلاغ شد.

بسمه تعالی 

به اطلاع کلیه کارشناسان محترم مناطق می رساند؛

با توجه به اعتراض و گلایه برخی همکاران فرهنگی از عدم پرداخت به موقع مبالغ هزینه های پزشکی و عدم جوابگویی نمایندگان بیمه ، شایسته است کارشناسان محترم به اطلاع همکاران فرهنگی عضو بیمه تکمیلی دانا برسانند با مراجعه به پورتال بیمه دانا ،  قسمت  پورتال مشتریان یا با  ( نصب اپلیکیشن همراه دانا )  با نوشتن رمز کاربری  و کلمه عبور  خود ، وارد سامانه شده  ، در قسمت بیمه نامه درمان از وضعیت کلی بیمه تکمیلی خود از جمله : 

خسارت های  پاراکلینیکی - تعداد افراد تحت تکفل - و سایر بیمه نامه های خود آگاهی پیدا کنند .

همکاران در صورت هر گونه اعتراض در رابطه با عدم پرداخت صورت وضعیت بیمه ای خود ، با ارائه مستندات و با در دست داشتن رسید تحویل فاکتور های پرداخت نشده به کارشناس تعاون و امور رفاهی جهت پیگیری مراجعه نمایند .

کارشناسان محترم نیز با ثبت شکایات همکاران و دریافت مستندات آنان  طی یک فایل اکسل لیست مشخصات این همکاران را به همراه مستندات  جهت پیگری به تعاون و امور رفاهی  اداره کل ارسال نمایند.

 

 

 

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 105379

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر