لیونل مسی | لینل مسی و همسرش | لیونل مسی و پسرانش

همسر مسی آبروی شوهرش را برد | لیونل مسی از خجالت آب شد

همسر مسی، جوردی آلبا را به جای شوهرش اشتباه گرفت! روکوزو در میان چند نفر قدم زد و وقتی فکر کرد شریک زندگی خود را پیدا کرده هیجان زده شد، بلافاصله به سمت او رفت اما در کمال تعجب، این مسی نبود، بلکه هم تیمی او جوردی آلبا بود. تاریخ انتشار: ۱۷:۰۱ - ۰۵ شهریور ۱۴۰۲ پ ad image پخش مجدد بی صدا زمان باقی‌مانده -0:00 1xسرعت پخشتصویر در تصویر تمام‌صفحه کد ویدیودانلود فیلم اصلی همسر مسی، جوردی آلبا را به جای شوهرش اشتباه گرفت! آنتونلا روکوزو، مدل، تاجر و همسر لیونل مسی، در جریان جشن صعود اینترمیامی به فینال جام حذفی آمریکا در وضعیت شرم‌آوری قرار گرفت. به گزارش فرارو، بعد از دیدار اینتر میامی با سینسیناتی در چارچوب مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی آمریکا ۲۰۲۳ که به سود یاران مسی به پایان رسید، همسر لیونل مسی، جوردی آلبا را با شوهرش اشتباه گرفت! دوربین بی‌سیم + دزدگیر فقط 1.570.000 تومان! | تعقیب خودکار و ضبط صدا دوربین بی‌سیم + دزدگیر فقط 1.570.000 تومان! | تعقیب خودکار و ضبط صدا پیشنهاد امروز yektanet-logo-sign این اتفاق پس از دیدار اینتر میامی با سینسیناتی مربوط به نیمه نهایی جام حذفی آمریکا رخ داد که قبل از پیروزی برای تیم صورتی به ضربات پنالتی کشیده شد. پس از قطعی شدن صعود به فینال مسابقات، اعضای خانواده برای همراهی بازیکنان به داخل زمین پریدند. روکوزو با سه فرزندش این کار را کرد و بلافاصله به دنبال مسی گشتند. روکوزو در میان چند نفر قدم زد و وقتی فکر کرد شریک زندگی خود را پیدا کرده هیجان زده شد، بلافاصله به سمت او رفت اما در کمال تعجب، این مسی نبود، بلکه هم تیمی او جوردی آلبا بود. آلبا بلافاصله مانند آنتونلا واکنش نشان داد و شروع به خندیدن کردند، سپس، آنتونلا به دنبال مسی گشتن ادامه داد. ویدئوی اشتباه گرفتن جوردی آلبا توسط همسر لیونل مسی بسیار پربازدید شده است.

همسر مسی آبروی شوهرش را برد | لیونل مسی از خجالت آب شد

لیونل مسی بازیکن مشهور فوتبال است. مسی تا پیش از این در تیم بارسلونا بازی میکرد. در حال حاضر مسی در تیم اینتر میامی آمریکا توپ می زند. مسی سالهاست اززندگی عاشقانه ای با همسرش دارد و سه فرزند دارند. دیدار فینال مسابقات فوتبال لیگ کاپ آمریکا برگزار شد و تیم میامی که لیونل مسی را در اختیار دارد در ضربات پنالتی به برتری رسید و برای نخستین بار قهرمان این لیگ شد.

روکوزو در میان چند نفر قدم زد و وقتی فکر کرد شریک زندگی خود را پیدا کرده هیجان زده شد، بلافاصله به سمت او رفت اما در کمال تعجب، این مسی نبود، بلکه هم تیمی او جوردی آلبا بود.

همسر مسی، جوردی آلبا را به جای شوهرش اشتباه گرفت!

آنتونلا روکوزو، مدل، تاجر و همسر لیونل مسی، در جریان جشن صعود اینترمیامی به فینال جام حذفی آمریکا در وضعیت شرم‌آوری قرار گرفت.

به گزارش فرارو، بعد از دیدار اینتر میامی با سینسیناتی در چارچوب مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی آمریکا ۲۰۲۳ که به سود یاران مسی به پایان رسید، همسر لیونل مسی، جوردی آلبا را با شوهرش اشتباه گرفت!

این اتفاق پس از دیدار اینتر میامی با سینسیناتی مربوط به نیمه نهایی جام حذفی آمریکا رخ داد که قبل از پیروزی برای تیم صورتی به ضربات پنالتی کشیده شد.

پس از قطعی شدن صعود به فینال مسابقات، اعضای خانواده برای همراهی بازیکنان به داخل زمین پریدند. روکوزو با سه فرزندش این کار را کرد و بلافاصله به دنبال مسی گشتند.

روکوزو در میان چند نفر قدم زد و وقتی فکر کرد شریک زندگی خود را پیدا کرده هیجان زده شد، بلافاصله به سمت او رفت اما در کمال تعجب، این مسی نبود، بلکه هم تیمی او جوردی آلبا بود.

آلبا بلافاصله مانند آنتونلا واکنش نشان داد و شروع به خندیدن کردند، سپس، آنتونلا به دنبال مسی گشتن ادامه داد.

ویدئوی اشتباه گرفتن جوردی آلبا توسط همسر لیونل مسی بسیار پربازدید شده است.

منبع: فرارو

دیگر رسانه ها

کدخبر: 103436

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر