انفجار مرگبار در معدن شاهرود / ۶ معدنچی جانباختند

در پی فروریختن یکی از معادن شمال دامغان تیم‌های امدادی شهرستان‌های دامغان و سمنان به محل وقوع آن اعزام شدند.اورژانس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود نیز برای امدادرسانی در صورت نیاز در آماده‌باش قرار گرفتند.

 انفجار مرگبار در معدن شاهرود /  ۶ معدنچی جانباختند

باشگاه خبرنگاران نوشت  انفجار در معدن رزمجاه طزره در شمال شهرستان شاهرود سبب جان باختن ۶ نفر شد

ایرنا اما در این باره نوشتگروه‌های امدادی هلال احمر و اورژانس برای بررسی و امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند، اما هنوز موفق به بازگشایی معدن نشدند و تا زمانی که ورودی مسدود شده معدن بر اثر ریزش بازگشایی نشود، نمی‌توان درباره وضعیت جسمانی ۶ کارگر محبوس اظهار نظر کرد

تاکنون علت حادثه اعلام نشده است.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دامغان ضمن تایید انفجار در معدن طزره این شهرستان، گفت: تلفات جانی ناشی از انفجار در معدن ذغالسنگ البرز غربی در دامغان در دست بررسی است.

علی اکبر مهرابی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ابراز کرد: شدت انفجار، خسارت و میزان تلفات پس از بررسی اعلام می‌شود.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دامغان گفت: گروه‌های امدادی هلال احمر و اورژانس برای بررسی و امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند.

پیش از این ساعت ١٢ ظهر روز شنبه ١١ اردیبهشت ۱۴۰۰ در تونل شماره ٤٢ معدن بزرگ طزره، از معادن چهارگانه شرکت زغال سنگ البرز شرقی، در کارگاه استخراج k ١٣ پیشرو، هنگام استخراج و به دلیل ریزش ناگهانی سقف کارگاه، حادثه تلخی رخ داد که در این حادثه ۲ کارگر پیمانکاری شرکت به نام‌های میلاد روشنایی و سید اصغر افضلی از دامغان محبوس شدند و در نهایت پس از گذشت حدود ۱۳۰ ساعت از زمان وقوع حادثه، پیکر آن‌ها از زیر آوار خارج شد.

خبر تکمیلی

کارگر محبوس شده در معدن زغالسنگ طزره دامغان درگذشتند.

 

پیکر این کارگران با تلاش امدادگران از تونل خارج شد.

اسامی کارگران درگذشته در حادثه معدن طزره عبارتنداز: بهروز افروز، قربانعلی کمال، حسین غزائیان، حمید ایزدی، ابوالفضل غنایی و محمد نعیمی صفت.

انفجار در معدن ذغالسنگ البرز شرقی طزره دامغان براثر تجمع گاز رخ داده است.

گفته می‌شود عمق تونلی که انفجار در آن رخ داده ۷۰۰ متر است و حادثه در عمق ۴۰۰ متری آن رخ داده است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 104541

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر