تصاویر ویدئویی ترسناک از لحظه وقوع زلزله در سراب و تبریز + فیلم

زلزله شهرهای خوی، سراب و تبریز را لرزاند. تصاویر و ویدئوهایی از لحظه وقوع زلزله در سراب و تبریز منتشر شده است.

تصاویر ویدئویی ترسناک از لحظه وقوع زلزله در سراب و تبریز + فیلم

زلزله شهرهای خوی، سراب و تبریز را لرزاند. زلزله ۴.۹ ریشتری تاکنون ۱۷ مصدوم بر جای گذاشته است. زلزله نسبتا شدیدی شهرستان خوی را لرزاند و در شهر تبریز نیز احساس شد. این زلزله در شهر تبریز باعث ترس و وحشت مردم شد. زلزله نسبتاً شدیدی خوی را لرزاند و در تبریز نیز احساس شد. این زلزله در شهر تبریز باعث ترس و وحشت مردم شد.

بیشتر بخوانید: خوی دوباره لرزید | تبریز لرزید

گزارش دیگری حاکی است که زلزله در  حوالی شهرستان سراب در آذربایجان شرقی را لرزاند.

بزرگی این زمین لرزه ۵.۹ ریشتر و محل وقوع آن حوالی خوی اعلام شد. طول جغرافیایی این زلزله ۴۴.۹۰، عرض جغرافیایی آن ۳۸.۵۹ و عمق زمین‌لرزه ۷ کیلومتر بود. 

زلزله آدربایجان

به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی، زمین لرزه ۴.۹ ریشتری تاکنون ۱۷ مصدوم بر جای گذاشته است.

فیلمی از لحظه وقوع زلزله ۴.۹ ریشتری در شهرستان سراب منتشر شده است.

خسارت زلزله در سراب، خوی و تبریز

فرماندار سراب گفت: زلزله دیشب به تعدادی از واحد‌های مسکونی در ۱۰ روستای این شهرستان که دارای بافت فرسوده بودند خسارت جزئی وارد کرد.

آقای جهانی، فرماندار سراب با اشاره به ارزیابی تیم‌های مدیریت بحران و جمعیت هلال احمر در ۳۵ روستای شهرستان سراب گفت:بر اثر زلزله دیشب به ۵ واحد مسکونی در روستای تازه کند بیجند از توابع بخش مرکزی سراب بین ۳۰ تا ۵۰ درصد خسارت وارد شد.

فرماندار سراب با اشاره به غیر قابل سکونت بودن یکی از واحد‌های مسکونی در این روستا گفت: اعضای این خانواده ۴ نفره با تلاش نیرو‌های هلال احمر تحت شرایط اسکان اضطراری قرار گرفتند.

او گفت: در پی وقوع زلزله نسبتا شدید در شهرستان سراب بلافاصله جلسه مدیریت بحران در فرمانداری تشکیل شد  و ۷ تیم ارزیاب از جمعیت هلال احمر به روستا‌های همجوار در کانون زلزله اعزام شدند.

آقای نادی رئیس دانشکده علوم پزشکی سراب نیز با اشاره به آمار مصدومین این زمین لرزه گفت: ۱۸ نفر از اهالی به دلیل ترس از زلزله دچار پیچ خوردگی پا ، انگشت و استرس و اضطراب شده بودند که به صورت سرپایی مداوا شده و همگی ترخیص شدند.

تعدادی از اهالی شهرستان سراب در اثر ترس از زلزله تا ساعت ۳ بامداد در خیابان‌ها و پارک این شهر به‌سر بردند.

این زلزله ۴ و ۹ دهم ریشتری ساعت ۲۱ و ۶ دقیقه شب گذشته در موقعیت جغرافیایی ۳۷.۷۷ شمالی و ۴۷.۵۴ شرقی در عمق ۸ کیلومتری زمین و در ۱۹ کیلومتری سراب، ۲۵ کیلومتری ترکمانچای و ۲۷ کیلومتری ترک در آذربایجان شرقی روی داد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 88481

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر