افشای فساد گسترده در شهرداری کرج

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهر شورای اسلامی شهر کرج از فساد در شهرداری کرج خبر داد و گفت: باید برای «یک بار» هم که شده، با مدیران ناکارآمد یا متخلف برخورد شود تا درس عبرت برای دیگران و صیانت از بیت المال در اختیار مدیریت شهری باشد.

افشای فساد گسترده در شهرداری کرج

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: یک بار هم که شده با مدیران ناکارآمد یا متخلف برخورد شود تا درس عبرتی برای دیگران باشد.

جواد چپردار، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهر شورای اسلامی شهر کرج در یکصد و هفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه بررسی و تأیید بودجه از تکالیف نظارتی شورا ست ولیکن اجرا یا تحقق آن با شهردار منتخب و مدیریت شهری است، اظهار داشت: نباید با تعدد تباصر برای مدیریت شهری محدودیت ایجاد کنیم؛ به شرط آنکه شهردار عملکرد بودجه یا تحقق آن را به طور مستمر پایش کند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهر شورای اسلامی شهر کرج خطاب به شهردار اذعان کرد: آقای شهردار علت طرح برخی از تباصر و اهمیت دادن به آن به جهت نبودن پایش و عدم رعایت سهوی یا عمدی در تباصر بودجه از سوی برخی از مدیران در سال گذشته بوده است.

چپردار تصریح کرد: این ترک رعایت به هر سبب موجبات ترک فعل مدیران است که باید برای «یک بار» هم که شده، با مدیران ناکارآمد یا متخلف برخورد شود تا درس عبرت برای دیگران و صیانت از بیت المال در اختیار مدیریت شهری باشد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهر شورای اسلامی شهر کرج  بیان کرد: آقایان رئیس و شهردار، ما به جهت تسهیل در مدیریت شهری ملزم به اصلاح، ترمیم یا حذف و اضافه برخی از تباصر هستیم ولیکن در مشارکت با سایر دستگاه‌های استان الزام به رعایت برنامه، سیاست و تباصر شورای اسلامی شهر هستیم.

چپردار تاکید کرد: برنامه سهم مشترک در لوایح و صرف ردیف‌های بودجه به ویژه در امور فرهنگی و اجتماعی که از سوی کمیسیون‌های شورا تبیین شده است، در جهت صیانت از اختیارات مدیریت شهری است، شهردار محترم و مدیران باید آن را رعایت کنند.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 87236

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر