آماده‌باش کامل نیروها در کرج

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری کرج اعلام کرد: نیروهای خدمات شهری در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفتند. شهروندان در صورت بروز هر مشکلی پس از بارش‌ها، مورد را از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ به اطلاع ما برسانند.

آماده‌باش کامل نیروها در کرج

عباس کمالی روستا، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری کرج با بیان اینکه با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر بارش‌ها، نیروی های خدمات شهری و ماشین آلات در حالت آماده باش کامل قرار گرفتند و در محل کار حضور دارند، گفت: به طور میانگین در هر منطقه ۱۵۰ نفر نیروی خدمات شهر آماده به خدمت هستند تا در صورت بروز هر مشکلی پس از بارش‌ها در خدمت شهروندان باشند.

وی اضافه کرد: هماهنگی‌های لازم هم با مدیریت بحران و هواشناسی انجام شده است.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری کرج با اشاره به بارش‌های صبح امروز در مناطق کرج، گفت: بلافاصله ماسه و نمک برای مناطق تامین و در معابر شیب‌دار و اولویت‌دار از جمله بلوار طالقانی شمالی پاشیده شد.

وی توضیح داد: اقدام به موقع همکارانم باعث شد تا امکان بروز حادثه پس از بارش‌های امروز به صفر برسد و در سطح مناطق آبگرفتگی اتفاق نیفتد.

کمالی روستا گفت: ماشین آلات شامل گریدر، بابکت و لودر تامین شد و در اختیار مناطقی که با کسری‌هایی مواجه بودند قرار گرفت.

این مسئول گفت: شهروندان در صورت بروز هر مشکلی پس از بارش‌ها، مورد را از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ به اطلاع ما برسانند./ ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 57711

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر