خبر خوش آموزش و پرورش البرز

سرپرست معاونت پشتیبانی، پژوهش و منابع انسانی آموزش و پرورش استان البرز گفت: تشکیل شورای اطلاع‌رسانی دستگاه‌های مرتبط با آموزش و پرورش برای انسجام فعالیت‌ها و شنیدن صدای واحد از آموزش وپرورش در برنامه‌های هفته معلم در استان البرز ضروری است.

خبر خوش آموزش و پرورش البرز

سرپرست معاونت پشتیبانی، پژوهش و منابع انسانی آموزش و پرورش استان البرز گفت: مراسم روز معلم در نواحی چهارگانه کرج به صورت متمرکز برگزار می‌شود.

سید مسلم رئیسی، سرپرست معاونت پشتیبانی، پژوهش و منابع انسانی آموزش و پرورش استان البرز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته معلم استان البرز اظهار کرد: مراسم روز معلم در نواحی چهارگانه کرج به صورت متمرکز برگزار می‌شود.

او افزود: این برنامه برای روز نوزدهم اردیبهشت ماه به منظور بزرگداشت مقام فعالان عرصه تعلیم و تربیت درکرج تدارک دیده شده است.

سرپرست معاونت پشتیبانی، پژوهش و منابع انسانی آموزش و پرورش استان البرز از غبارویی گلزار مطهر شهدا، دیدار جمعی از فرهنگیان با مقام معظم رهبری، تقدیر از معلمان پیشکسوت، بزرگداشت مقام معلمان شهید، حضور دست جمعی فرهنگیان در نماز جمعه از برنامه‌های اصلی هفته معلم در استان البرز است.

وی یادآور شد: با برنامه‌ریزی‌های منسجم انجام‌شده، امید می‌رود هفته معلم امسال باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

رئیسی معلمان را به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی افسران سپاه پیشرفت کشور عنوان کرد و ادامه داد: برای بزرگداشت هر چه با شکوه تر شدن برنامه‌های هفته معلم نیاز به مشارکت دستگاه‌های اجرایی و خیرین داریم.

او افزود: تشکیل شورای اطلاع‌رسانی دستگاه‌های مرتبط با آموزش و پرورش برای انسجام فعالیت‌ها و شنیدن صدای واحد از آموزش وپرورش در برنامه‌های هفته معلم در استان البرز نیز ضروری است.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 84879

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر