هشدار مهم به ساکنان کرج و البرز | از منزل خارج نشوید!

مدیرکل هواشناسی البرز به مردم هشدار داد که جز در موارد ضروری از منزل خارج نشوند.

هشدار مهم به ساکنان کرج و البرز | از منزل خارج نشوید!

مدیرکل هواشناسی البرز گفت: از یکشنبه تا اواسط هفته، در بعضی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک، رگبار پراکنده و رعد و برق در استان پیش‌بینی می‌شود.

آرش بهاروند احمدی، مدیرکل هواشناسی البرز  به پیش‌بینی شرایط جوی استان البرز پرداخت و اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از رخداد ناپایداری‌های محلی و ترمال در استان است که در بعضی ساعات رخداد وزش باد و غبار محلی و کاهش موقت کیفیت هوا مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی البرز  بیان کرد: با توجه به ورود سامانه تندری از یکشنبه تا اواسط هفته در بعضی ساعات وزش باد نسبتاً شدید و گرد و خاک، رگبار پراکنده و رعد و برق در استان پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه آسمان امروز البرز صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد و غبار محلی است، بیان کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان ۲۸ درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا ۱۵ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۸ متر بر ثانیه است.

او تاکید کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی فردا آسمان البرز کمی تا نیمه ابری و در عصر و شب همراه با وزش باد، گرد و خاک و رگبار خفیف است.

بهاروند احمدی به پیش‌بینی دمای هوای فردا پرداخت و متذکر شد: فردا بیشینه دما ۲۹ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما ۱۶ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۱۲ متر بر ثانیه است.

هشدار هواشناسی البرز به مردم

مدیرکل هواشناسی البرز گفت: طی سه روز آینده با توجه به افزایش میزان گرد و خاک، کیفیت هوای استان کاهش می‌یابد؛ بر این اساس از گروه‌های حساس درخواست می‌شود جز در موارد ضروری از منزل خارج نشوند.

آرش بهاروند احمدی، مدیرکل هواشناسی استان البرز اظهار کرد: امروز  آسمان البرز قسمتی تا نیمه ابری است و در برخی ساعات شاهد رگبار پراکنده، گرد و خاک، تگرگ و وزش باد شدید هستیم.

احمدی ادامه داد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی نشان می‌دهد این وضعیت تا سه روز آینده ادامه دارد.

مدیرکل هواشناسی استان البرز تاکید کرد: بر اساس پیش‌بینی صورت‌گرفته، تا پایان هفته شاهد روند افزایشی دما در استان هستیم؛ به طوری که میانگین بیشینه دما به ۲۷ و کمینه آن نیز به ۱۱ درجه بالای صفر می‌رسد.

مدیرکل هواشناسی البرز گفت: با توجه به افزایش میزان گرد و خاک، کیفیت هوای استان کاهش می‌یابد و بر این اساس از گروه‌های حساس درخواست می‌شود جز در موارد ضروری از منزل خارج نشوند.

بهاروند احمدی تاکید کرد: تا پایان هفته میانگین سرعت وزش باد هم بین ۵ تا ۸ متر در ثانیه متغیر خواهد بود.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 84069

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر