هشدار مهم به ساکنان البرز

مدیرکل هواشناسی البرز درباره پیش‌بینی طوفان و خیزش گرد و خاک در این شهرستان‌های این استان به شهروندان هشدار داد.

هشدار مهم به ساکنان البرز

مدیرکل هواشناسی البرز گفت: طوفان، وزش باد نسبتاً شدید، خیزش گرد و خاک و غبار محلی برای استان پیش‌بینی می‌شود.

آرش بهاروند احمدی، مدیرکل هواشناسی استان البرز به پیش‌بینی شرایط جوی استان البرز پرداخت و اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از تشدید چینش دما و گرادیان فشار سطح زمین همراه با گذر امواج ضعیف و کم‌دامنه از منطقه است که به موجب آن وزش باد نسبتاً شدید، خیزش گردوخاک، غبار محلی و در پاره‌ای نقاط رگبار ساعتی تا سه‌شنبه در استان مورد انتظار است.

بیشتر بخوانید: جنایت خونین در کرج | نوه دهقان فداکار قاتل شد

او تاکید کرد: از میانه‌های روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی تندری به منطقه این شرایط تشدید خواهد شد.

بهاروند احمدی گفت: احتمال شکستگی درختان و سقوط سازه‌های موقت و سست، گردوخاک موقت و کاهش موقت کیفیت از خطرهای این وضعیت جوی است.

مدیرکل هواشناسی البرز تاکید کرد: انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از خسارات احتمالی این وضعیت جوی ضروری است.

مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه آسمان امروز البرز قسمتی تا ابری همراه با وزش باد شدید، گاهی گرد و خاک و احتمال بارش خفیف است، بیان کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان ۲۴ درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا ۱۲ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۱۴ متر بر ثانیه است.

او تاکید کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی فردا آسمان البرز قسمتی تا ابری، گاهی همراه با وزش باد شدید و غبارآلود است.

بهاروند احمدی به پیش‌بینی دمای هوای فردا پرداخت و متذکر شد: فردا بیشینه دما ۲۶ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما ۱۵ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۱۰ متر بر ثانیه است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 81138

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر