زمان تصویب لایحه رتبه‌بندی معلمان در شورای نگهبان | بندهای مورد اختلاف شورای نگهبان و مجلس در رتبه‌بندی چیست؟

شورای نگهبان در بازه زمانی مشخص درباره لایحه رتبه‌بندی معلمان اعلام نتیجه می‌کند.

زمان تصویب لایحه رتبه‌بندی معلمان در شورای نگهبان | بندهای مورد اختلاف شورای نگهبان و مجلس در رتبه‌بندی چیست؟

 معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش آخرین وضعیت لایحه رتبه‌بندی معلمان در شورای نگهبان را تشریح کرد.

بیشتر بخوانید: دردسر جدید آموزش و پرورش با اجرای رتبه‌بندی معلمان | افزایش رقم بندهای حقوقی موثر در فوق‌العاده رتبه‌بندی معلمان

احمدی لاشکی ضمن بیان این مطلب گفت: معلمان با ۹ شاخص و معیار در رتبه‌های پنج‌گانه رتبه‌بندی معلمان قرار می‌گیرند و امیدواریم که تا پایان سال جاری، رتبه‌بندی به اجرا درآید.

قاسم احمدی لاشکی گفت: مجلس محترم در تاریخ ۲۴ آذرماه ۱۴۰۰، مصوبه رتبه‌بندی را نهائی کرد و برای تصویب به شورای محترم نگهبان ارسال کرد.

وی افزود: شورای نگهبان نیز به دلیل ابهاماتی از جمله در بندهای ۵ و ۶ مصوبه رتبه بندی معلمان، خواستار فرصت بیشتری برای بررسی شدند که منتظر هستیم آخرین وضعیت را از شورای نگهبان دریافت کنیم.

احمدی لاشکی با بیان اینکه، شورای نگهبان نیز باید در بازه زمانی مشخص اعلام نتیجه کند، اظهار کرد: امید است تا پایان سال جاری مصوبه رتبه‌بندی به اجرا درآید.

به گفته این مسئول، وزارت آموزش و پرورش به استناد ماده ۷، آئین‌نامه اجرائی رتبه‌بندی را تنظیم و در حال نگارش است.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: پس از نهایی شدن مصوبه رتبه‌بندی معلمان، آمادگی کامل برای ادامه روند اجرای رتبه‌بندی از جمله هیأت ممیزی‌ها که باید برای ورود ۷۵۰ منطقه آموزش و پرورش کشور تعیین شود، را داریم و در کوتاه‌ترین زمان، این مصوبه قابلیت اجرایی پیدا می‌کند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 6415

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • ناشناس

        خواهشا پیگیر باشید

      ارسال نظر