نسخه رمانتیک شهرداری برای آلودگی هوا: عاشق شوید، ماشین نیاورید

اکانت توییتری زیباسازی شهر تهران با انتشار مطلبی برای شهروندان خود «عاشقی» تجویز کرد.

نسخه رمانتیک شهرداری برای آلودگی هوا: عاشق شوید، ماشین نیاورید

به دنبال ادامه روند آلودگی هوا در شهر تهران، شهرداری تهران هر روز راهکار های عجیب و غریب ارایه می کند  چندی پیش شهردار تهران برای حل بحران آلودگی هوا نسخه ای تازه پیچید . علیرضا زاکانی در اظهار نظری عجیب گفت :اگر ماشین‌ها بیرون نیایند، ببینید چه‌قدر آلودگی هوا کم می‌شود امروز نیز  اکانت توییتری زیباسازی شهر تهران با انتشار مطلبی برای شهروندان خود «عاشقی» تجویز کرد.

 به دنبال ادامه روند آلودگی هوا در شهر تهران، اکانت توییتری زیباسازی شهر تهران با انتشار مطلبی برای شهروندان خود «عاشقی» تجویز کرد. 

"یه جوری هوا آلوده است که‌ اگه فکری به حال زیباسازی روح و روانتون‌نکنید، سخت بتونید این روزا رو دووم بیارید. از ما گفتن. نسخه تجویزی پیشنهادی:بخندید، کتاب بخونید، عاشق بشید."

بیشتر بخوانید : 

حرف عجیب شهردار تهران :اگر ماشین ها بیرون نیایند آلودگی هوای تهران کاهش می یابد / فیلم

گفتنی است پیش‌بینی‌های انجام‌ شده در شرکت کنترل کیفیت هوا حاکی از آن است که در صبح امروز( ۲۵ آذر ماه) با توجه به انباشت آلاینده‌ها، عدم وزش باد مؤثر و همزمان با آغاز تردد خودروها در برخی مناطق پرتردد کیفیت هوا در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفته است.

نسخه شهرداری برای آلودگی هوا: عاشق شوید

آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته « ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون » با میانگین ۱۳۶ بود و هوای پایتخت در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» با میانگین ۱۱۵ است‌ و کیفیت هوا در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس است.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 4338

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر