مدیر یک سایت پخش و انتشار مداحی، رئیس سازمان زیباسازی شهرداری تهران شد

شهردار تهران در احکامی جداگانه روسای سه سازمان شهرداری تهران، یکی از مشاوران شهردار و رییس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران را منصوب کرد. زاکانی در حکمی رضا صیادی را به عنوان سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری تهران منصوب کرد

مدیر یک سایت پخش و انتشار مداحی، رئیس سازمان زیباسازی شهرداری تهران شد
شهردار تهران در احکامی جداگانه روسای سه سازمان شهرداری تهران، یکی از مشاوران شهردار و رییس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران را منصوب کرد.

شهردار تهران محمد مهدی عزیزی را به عنوان سرپرست سازمان پسماند شهرداری تهران منصوب کرده و به این ترتیب عزیزی جایگزین صدرالدین علیپور شد.

زاکانی همچنین دکتر امیر حاجی نورمحمدی معاون پیشین بهداشت و پیشگیری شرکت شهر سالم را به عنوان سرپرست شرکت شهر سالم منصوب کرد تا نورمحمدی جایگزین چوبینه شود.

او همچنین در حکمی دیگر رضا صیادی مشاور عالی رسانه و مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات را به عنوان سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری تهران منصوب کرد. همچنین رضا صیادی صاحب امتیاز و مدیرمسئول سایت عقیق است.

از سوی دیگر مجید شاکری مشاور سابق فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران با حکم شهردار تهران به عنوان مشاور ایثارگران شهردار تهران منصوب شد.

همچنین محمد علی الفت پور از سوی شهردار تهران به عنوان مسئول مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران منصوب شد.

الفت پور دارای دکترای حقوق عمومی از دانشکاه علامه طباطبایی بوده و معاون پژوهشکده تحقیقات راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام را در کارنامه دارد.

 همچنین پژوهش در حوزه مبارزه با فساد و ناکارآمدی سیستمی به خصوص در حوزه‌های شفافیت، تعارض منافع، انحصار و سلامت اداری نیز در سوابق وی وجود دارد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 1350

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر