آزار زنان در خانه های 24 ساعته اجاره ای / عکس و فیلم از شکارچی زنان

مرد شیطان صفت به بهانه کار پرستاری و نظافتچی زنان را به خانه اجاره ای می کشاند و زنان را تسلیم نیت شوم خود می کرد.

آزار زنان در خانه های 24 ساعته اجاره ای  / عکس و فیلم از شکارچی زنان

 مرد شیطان صفت به بهانه کار پرستاری و نظافتچی زنان را به خانه اجاره ای می کشاند و زنان را تسلیم نیت شوم خود می کرد.

 مرد ۴۰ ساله ای به بهانه استخدام پرستار و نظافتچی زنان را در فضای مجازی شناسایی و پس از اجاره کردن یک روزه خانه در نزدیکی محل زندگی قربانیانش آنها را به بهانه کار به خانه دعوت می کرد و پس از ورود زنان نظافتچی و پرستار به خانه با تهدید نقشه شیطانی خود را به اجرا می گذاشت.

متهم این پرونده، شغلش نگهبانی است. زن و بچه هم دارد. قبل از بازداشت هم معتاد به شیشه‌ بوده، اما حالا که یک ماه در بازداشت پلیس است، شیشه را ترک کرده. افسر پرونده می‌گوید خانواده‌اش فکر می‌کنند به خاطر سرقت دستگیر شده و از آزار و اذیت خبر ندارند.افسر پرونده می‌گوید: متهم خودش به ۳۰ مورد آزار و اذیت اعتراف کرده، اما تا به حال ۱۵-۱۰ نفر شکایت کرده‌اند.

این مرد شیطان صفت پس از اجرای نقشه اش و تسلیم شدن زنان ، گوشی موبایل، طلا و جواهرات و مدارک شناسایی آنها را سرقت و با تهدید داشتن فیلم سیاه از اقدام شومش زنان را مجبور به سکوت می کرد تا راز این اقدام شیطانی فاش نشود.

 افسر آگاهی درباره جزئیات پرونده ، می‌گوید: این آقا در سایت سفارش آگهی به سراغ آگهی‌هایی می رفت که خانم‌ها آمادگی خود را برای پرستاری سالمند و کودک یا کار در خانه و نظافت اعلام کرده بودند. بعد به آنها زنگ می‌زد و می‌گفت به یک پرستار یا کارگر برای نظافت نیاز دارد، اما از قبل یک خانه ساعتی مجردی اجاره می‌کرد. خانم بخت برگشته که برای کار می‌آمد، با تهدید چاقوی این مردم مواجه می‌شد و در ادامه مورد آزار و اذیت قرار می‌گرفت.

سایت رکنا نوشت متهم سابقه‌دار است، درست به خاطر همین اتهام سال گذشته دستگیر شد اما به دلیل عدم اثبات آزادش کردند، اما این دفعه هم خودش اقرار کرده و هم فیلم و عکسی که از یکی از قربانیان برای اخاذی گرفته بود در پرونده موجود است؛ اتهام آزار و اذیت‌ و سرقت اموال قربانیان از جمله موردی است که برای این مرد شیشه‌ای ۴۰ ساله ثبت شده است.

طعمه های این شکارچی شیطانی با حضور در اداره پلیس از نقشه شوم مرد فریبکار پرده برداشتند و تیمی از کارآگاهان اداره 16 پلیس آگاهی تهران برای دستگیری متهم وارد عمل شدند و پس از بررسی دوربین های مداربسته و شماره تلفنی که متهم با آن با سوژه هایش تماس گرفته بود خیلی زود رد متهم زده شد و در یک عملیات غافلگیرانه مرد شیطان صفت دستگیر شد.

گفتگو سایت رکنا با متهم متجاوز

چند سال دارید؟40 سال

به چه جرمی بازداشت شده ای؟تجاوز و سرقت

پرونده ات نشان میدهد که سابقه داری؟سابقه آزار و اذیت و سرقت از زنان دارم اما چند ماه قبل آزاد شدم.

درس عبرت هم نگرفتی و دوباره تبهکاری را از سر گرفتی؟اشتباه کردم.

انگیزه ات چه بود؟انگار میخواستم از دنیا انتقام بگیرم.

چرا؟وقتی بچه بودم قربانی تجاوز شدم. فکر میکردم با این کار میتوانم انتقامم را از روزگار بگیرم اما اشتباه کردم.

از شگرد سرقت هایت بگو؟

در سایت های مختلف میچرخیدم و زنانی که درخواست کار میدادند را شناسایی میکردم و یا خودم درخواست کار میدادم؛ درخواست کار برای نگهداری کودک یا سالمند. سپس خانه ای را با مدارک جعلی برای چند ساعت اجاره میکردم. طعمه هایم را به بهانه کار میکشاندم آنجا و با تهدید به آنها تجاوز کرده و اموالشان را به سرقت میبردم.

چند مورد انجام دادی؟دقیق یادم نیست میگن بالای ٣٠ مورد چون آن لحظه ها خودم نبودم.

یعنی چی خودم نبودم؟چون شیشه یا گل میکشیدم و حال خوبی نداشتم. انگار خودم نبودم و یک سایه یا شبح همراهم بود که میگفت از روزگار انتقام بگیری

متاهلی؟

بله همسر و بچه دارم اما مشکلی با همسرم ندارم.

چرا دست به این کار می زدی؟

من مشکل روانی دارم حتی به پزشک قانونی هم فرستاده شدم و زمانی که دست به این کار می زدم اینقدر مواد مخدر مصرف کرده بودم که متوجه نمی شدم دست به چه کاری می زنم.

برای تهدید طعمه هایت از چاقو استفاده می کردی ؟

چاقوکه داشتم اما استفاده نکردم.

امایکی از شاکی ها زخمی شده بود ؟

وای یادم آمد! او را به بهانه نگهداری از فرزندم به خانه کشاندم و وقتی می خواستم به او تجاوز کنم و اموالش را سرقت کنم با من درگیر شد . معمولا زنان خیلی قوی نیستند اما او قوی بود و بعد فهمیدم ورزشکار رزمی است و مجبور شدم با چاقو ضربه ای به دستش بزنم . اگر نمی زدم او مرا می زد و توان مقابله با او نداشتم.

شاکیان می گویند که از آنها فیلم سیاه هم تهیه می کردی؟

درواقع می خواستم مدرکی باشد تا آنها از ترسشان شکایت نکنند.

از چه طریقی این زنان را شناسایی می کردی ؟

در یکی از سایت های کاریابی خانم هایی که درخواست کار به عنوان پرستار و یا نظافتچی می دادند آنها را شناسایی میکردم و نزدیک محل زندگی آنها خانه ای را یک روزه اجاره میکردم، وقتی برای مصاحبه کاری به خانه اجاره می آمدند با تهدید به آنها تجاوز می کردم و بعد پول نقد، گوشی و یا طلاهایشان را می دزدیدم و از انها فیلم میگرفتم وآنها هم از ترس آبرویشان چیزی به پلیس نمی گفتنند

اگر این اتفاق برای یکی از اعضای خانواده خودت صورت می گرفت چه کار می کردی؟

وقتی پیش روی شاکیان پرونده ام قرار گرفتم گریه ام گرفت، خیلی پشیمانم به همه آنها گفتم که اگر از زندان آزاد شوم دیگر هیچ وقت دست به این کار نمی زنم ،اعتیادم را ترک می کنم و برای خودم یک کار با آبرو راه می اندازم از همه آنها می خواهم برا ببخشند.

بنا بر این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران قرار دارد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 110600

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر