ستاره سپاهان از این تیم جدا شد/خداحافظی تلخ با یک پست اینستاگرامی

​ فصل گذشته در واپسین روزهای پنجره تابستانی بود که ژوزه مورایس در بازی دوستانه برابر خوشه طلایی توجهش به مهاجم این تیم جلب شد و چند روز بعد عیسی مرادی به عضویت سپاهان در آمد.

ستاره سپاهان از این تیم جدا شد/خداحافظی تلخ با یک پست اینستاگرامی

عیسی مرادی با انتشار پستی اینستاگرامی با هواداران سپاهان خداحافظی کرد.

فصل گذشته در واپسین روزهای پنجره تابستانی بود که ژوزه مورایس در بازی دوستانه برابر خوشه طلایی توجهش به مهاجم این تیم جلب شد و چند روز بعد عیسی مرادی به عضویت سپاهان در آمد.

شاید اگر آن بازی دوستانه که سپاهان طی آن با ۴ گل برنده شد، وجود نداشت، حالا مرادی هم پس از پشت سر گذاشتن یک فصل سخت و دشوار، بدون اینکه پول آنچنانی دریافت کرده باشد، به دنبال یک تیم مناسب برای تغییر شرایطش بود.

با این حال مرادی در فصل گذشته توانست از موقعیت خود استفاده قابل قبولی کند و در برخی مواقع فصل جای شهریار مغانلو را هم گرفت. او موفق به ثبت ۳ گل برای سپاهان شد و حالا به پشتوانه همین عملکرد در فصل جدید بار دیگر در لیگ برتر و اینبار برای شمس آذر قهرمان لیگ آزادگان که به لیگ برتر صعود کرده است بازی خواهد کرد.

مرادی که به خوبی از دست تقدیر در سرنوشت خود مطلع است، با انتشار یک استوری احساسی وفادارانه با سپاهانی‌ها خداحافظی کرده و برای آنها در فصل پیش رو آرزوی موفقیت دارد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 99883

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر