خبر شوکه کننده از استقلال/ خداحافظی همیشگی آبی پوشان از لیگ قهرمانان آسیا

نماینده ی باشگاه استقلال در نشست با اعضای کمیته ی صدور مجوز حرفه ای حاضر نشده است!

خبر شوکه کننده از استقلال/ خداحافظی همیشگی آبی پوشان از لیگ قهرمانان آسیا

نماینده ی باشگاه استقلال در نشست با اعضای کمیته ی صدور مجوز حرفه ای حاضر نشده است!

فصل پیش رو بدون شک یکی از فصل های تلخ برای استقلال خواهد بود. چرا که شانس حضوردر بازی های لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد. بدون شک استقلال شایسته ترین تیم برای حضور در این بازی ها بود، به این خاطر که در یک فصل بدون شک قهرمان لیگ برتر بود. اتفاقی که ممکن است دهه های متوالی برای هیچ تیم قهرمانی رخ ندهد.

پرداخت دیرهنگام بدهی های بین المللی و یک سری نابسامانی های مدیریتی در باشگاه استقلال موجب شد تا آبی ها در نهایت شانس حضور در بازی های لیگ قهرمانان آسیا را از دست دهند! نکته جالب اینکه رای عدم حضور استقلال در بازی های لیگ قهرمانان آسیا توسط فدراسیون فوتبال صادر شد. آن هم در فصلی که کرونا پایان یافته و مشکلات سیاسی هم بین ایران و عربستان رفع شده و قرار است بازی ها به صورت رفت و برگشت در کشورها برگزار شود و بدون شک شاهد سفر ستاره های بزرگ جهان با تیم های عربستانی به تهران خواهیم بود.

در این بین غیبت نماینده استقلال در نشست با اعضای کمیته ی صدور مجوز حرفه ای که امروز برگزار شد، در نوع خود عجیب است. شاید استقلال برای همیشه با بازی های لیگ قهرمانان آسیا خداحافظی کرده است! اولین کسی که حضورش در نشست امروز الزامی بود، نماینده ی باشگاه استقلال بود تا مشکلات گذشته در  آینده تکرار نشود،. اما به نظر می رسد نابسامانی های مدیریتی هنوز در باشگاه استقلال وجود  دارد!

منبع: خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 99460

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر