شوک بزرگ به ستاره استقلال/ مقصد بعدی سجاد شهباززاده مشخص شد

سجاد شهباززاده در حالی فصل قبل به استقلال پیوست که تنها یک سال از آقای گلی‌اش در لیگ برتر ایران می‌گذشت.

شوک بزرگ به ستاره استقلال/ مقصد بعدی سجاد شهباززاده مشخص شد

سجاد شهباززاده در حالی فصل قبل به استقلال پیوست که تنها یک سال از آقای گلی‌اش در لیگ برتر ایران می‌گذشت.

استقلال روز گذشته یک مهاجم جوان به خدمت گرفت و همزمان با این خرید، ۲مهاجم فصل گذشته‌اش را مازاد اعلام کرد و از خیر آنها گذشت. در روزی که آریا برزگر مهاجم تیم ملی امید رضایتنامه‌اش را از نفت مسجدسلیمان گرفت و به استقلال پیوست، جدایی ۲مهاجم بلندقامت اما ناکام این تیم در فصل گذشته نیز قطعی و رسمی شد. این دو بازیکن سجاد شهباززاده و آرمان رمضانی بودند که فصل گذشته در همین روزها امید زیادی به درخشش در پیراهن استقلال داشتند، به‌خصوص شهباززاده که تازه با مبلغی کلان و در انتقالی پرسروصدا از سپاهان به استقلال پیوسته بود.

شهباززاده در حالی به استقلال پیوست که تنها یک سال از آقای گلی‌اش در لیگ برتر ایران می‌گذشت. او در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ با ثبت ۲۰گل برای سپاهان در حالی آقای گل لیگ شد که تعداد گل‌هایش بهترین رکورد لیگ برتر در دهه اخیر بود. او فصل بعد با اضافه شدن شهریار مغانلو به خط حمله سپاهان، فروغ کمتری در این تیم داشت اما باز هم تأثیرگذار بود. آمار سجاد شهباززاده در آخرین فصل حضورش در سپاهان(۰۱-۱۴۰۰) ۵گل و ۶پاس گل بود و باعث شد بهترین بازیکن لیگ بیستم با امتیاز۷.۰۲ در جمع ۳۰بازیکن برتر لیگ بیست‌ویکم قرار بگیرد.

سجاد بعد از به جا گذاشتن این آمارها راهی استقلال شد و درحالی‌که پرسپولیس هم به‌شدت خواهان او بود به تیم رقیب پیوست. اما ستاره اقبال او در استقلال رو به خاموشی گذاشت و سجاد بعد از سال‌ها یک فصل را بدون حتی یک گل زده به پایان رساند.

او که فصل گذشته شماره۱۰ استقلال را به تن می‌کرد در نخستین هفته‌ها به‌عنوان مهاجم اصلی و با امید گلزنی در ترکیب ۱۱نفره ساپینتو قرار می‌گرفت اما بعد از ناکامی در هفته‌های نخست خیلی زود از برنامه‌های سرمربی پرتغالی خارج شد. سجاد فقط ۴بار در ترکیب اصلی بود و ۱۲بار هم به‌عنوان بازیکن جانشین به زمین رفت تا جمع دقایق حضورش در میدان فقط ۴۳۵دقیقه باشد. آقای گل لیگ برتر در سال۱۴۰۰ فقط ۲سال بعد از دریافت کفش طلا با این کارنامه ضعیف استقلال را ترک خواهد کرد. در رسانه‌ها از تیم شمس‌آذر قزوین به‌عنوان مقصد آینده این بازیکن نام می‌برند؛ تیمی که در خط حمله‌اش آقای گل فصل گذشته لیگ دسته اول یعنی رحمان جعفری را هم دارد.

منبع: همشهری

دیگر رسانه ها

کدخبر: 98556

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر