حمله بی‌سابقه نکونام علیه «بچه»؛ در سر چهارراه جهان کودک چه خبر است؟ +ویدئو

اختلافات در باشگاه استقلال حالا به روی آب آماده و جواد نکونام سرمربی جدید باشگاه استقلال در همین راستا حمله‌ای تند به محمود بابایی که او را با لقب «بچه» خطاب می‌کند؛ انجام داد.

حمله بی‌سابقه نکونام علیه «بچه»؛ در سر چهارراه جهان کودک چه خبر است؟ +ویدئو

جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران طوفان به پا کرد.اختلافات در باشگاه استقلال حالا به روی آب آماده و جواد نکونام سرمربی جدید باشگاه استقلال در همین راستا حمله‌ای تند به محمود بابایی که او را با لقب «بچه» خطاب می‌کند؛ انجام داد.

نکونام گفت: اینها اتفاقاتی است و داستان‌هایی دارد و پای «بچه» دوباره به این باشگاه باز شده است. این «بچه» همانی است که اجازه نمی‌دهد آب خوش از گلوی استقلال پایین برود و باعث و بانی آن هم منِ مربی و منِ مدیرعامل هستم. به خاطر اینکه می‌نشینند و تصمیماتی می‌گیرند که به ضرر استقلال است. هر موقع اینها در باشگاه استقلال نبودند، تیم نتیجه گرفته است. شما بروید و ببینید که فرهاد مجیدی چرا قهرمان شد چون دست و پای اینها از استقلال کوتاه شده بود. انگار استقلال برای خودشان است. خیلی هم سریع مثل اختاپوس به باشگاه می‌ریزند و هر کاری که دوست دارند، انجام می‌دهند.

* من می‌گویم چه کسی باید کار کند

وی خاطرنشان کرد: آنها می‌خواهند نفرات خودشان را در باشگاه بگذارند و کنار تیم قرار بدهند، در حالی که دیگر از این خبرها نیست. زمانی که من هستم، چارچوب را خودم می‌چینم و من می‌گویم که چه کسی کار کند. هر کسی هم که نمی‌تواند، به خودِ من بگوید و اصلاً سر تمرین نیاید. من چارچوب تیمم را می‌چینم. من نفرات را می‌گویم و باشگاه باید جذب کند. می‌گویند پول نداریم. اگر پول ندارید، بروید به هواداران بگویید که قهرمان نمی‌شویم و بگویید که پنجم می‌شویم. مگر کسی می‌تواند بگوید که پرسپولیس پنجم می‌شود؟

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 97383

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • آقارضا

        خوبه پرسپولیسی هست که اینا هرجا کم میارن از پرسپولیس مایه بذارن

      ارسال نظر