پست اینستاگرامی مشکوک جواد نکونام! با دو قلب آبی

گزینه اصلی هدایت استقلال در لیگ بیست‌و سوم با انتشار پستی در اینستاگرام خبرساز شد. پست اینستاگرامی مشکوک جواد نکونام!

پست اینستاگرامی مشکوک جواد نکونام! با دو قلب آبی

جواد نکونام با انتشار یک پست جدید در فضای مجازی خبرساز شد. قرار بود سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال انتخاب و معرفی بشود و تمام خبرها و گمانه‌زنی‌ها حاکی از انتخاب قطعی جواد نکونام بود. تصور رسانه‌ها این بود که جواد نکونام، سرمربی سابق فولاد به زودی سکان هدایت استقلال را بر عهده می‌گیرد. اما سرپرست باشگاه استقلال اعلام کرد که هواداران باید چند روز دیگر به باشگاه فرصت بدهند تا گزینه اصلح به عنوان سرمربی جدید استقلال انتخاب بشود؛ سخنانی که خیلی‌ها آن را نشانه‌ای از دور شدن جواد نکونام از استقلال قلمداد کردند.

جواد نکونام با انتشار تصویری معنادار از تیم استقلال بار دیگر گمانه‌زنی‌ها درباره حضورش در تیم فوتبال استقلال را تقویت کرد. 

جواد نکونام

هواداران استقلال در حالی اخبار مربوط به انتخاب سرمربی جدید تیم محبوب‌شان را دنبال می‌کنند که هر ساعت یک اظهار نظر یا واکنش ابعاد جدیدی به زمان نهایی این موضوع می‌دهد.

در این بین، حجت کریمی ظهر امروز با انتشار یک استوری در اینستاگرام از هواداران استقلال خواست برای تعیین تکلیف نیمکت این تیم به باشگاه زمان بدهند تا به‌دور از حواشی تصمیم درست را بگیرند.

این در حالی بود که شب گذشته تقریبا کار‌های انتخاب نکونام به عنوان سرمربی تمام‌شده به نظر می‌رسید.

پست اینستاگرامی جواد نکونام

حالا جواد نکونام، گزینه اصلی باشگاه استقلال برای نشستن روی نیمکت این تیم، پستی از دوران بازی خود در تیم استقلال با دست بالارفته برای شادی و دو قلب آبی منتشر کرد که احتمالا حکایت از یک خبر جدید خواهد داشت.

البته ماجرا از دو حالت خارج نیست. انتشار این پست یا به منزله انتخاب نکونام به عنوان سرمربی جدید استقلال و بازگشت این چهره شاخص فوتبال ایران به باشگاه محبوبش خواهد بود و یا به این معناست که نکونام در کنار هواداران استقلال قرار دارد.

در نهایت به‌نظر نمی‌رسد روشن شدن مقصود نکونام از انتشار این پست به زمانی بیشتر از پایان این هفته احتیاج داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال قرار بود امروز شنبه انتخاب و معرفی بشود. تمام خبرها و گمانه زنی‌ها روی انتخاب قطعی نکونام مطرح شده بود و تصور رسانه ها این بود که سرمربی سابق فولاد به زودی سکان هدایت استقلال را بر عهده می گیرد. 

حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال امروز اعلام کرد که هواداران باید چند روز دیگر به باشگاه فرصت بدهند تا گزینه اصلح انتخاب بشود؛ موضوعی که خیلی ها آن را نشانه ای از دور شدن جواد نکونام از استقلال قلمداد کردند.

کریمی حتی امروز در مصاحبه‌ای گفت که مشکلاتی که مانع حضور نکونام در استقلال شده است را «شنیده» است و مشکل نکونام هنوز حل نشده است. او حتی پا را از این فراتر گذاشت و اعلام کرد بازهم مذاکره با مربیان خارجی و داخلی در دستور کار است!

منبع: ورزش سه

 

 

 

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 92678

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر