بمب نقل و انتقالات در استقلال/ مدافع پرسپولیس آبی پوش می شود

پیش تر شنیده می‌شد فرشاد فرجی قصد جدایی از پرسپولیس دارد که با توجه به اینکه هنوز یک فصل دیگر از قراردادش باقی مانده است هم خودش وهم باشگاه پرسپولیس آن را تکذیب کردند.

بمب نقل و انتقالات در استقلال/ مدافع پرسپولیس آبی پوش می شود

با پرسپولیسی شدن محمد حسین کنعانی زادگان، تعداد مدافعان میانی این تیم به شکل عجیبی افزایش پیدا کرد.

محمدحسین کنعانی‌زادگان که در سرلیست یحیی گل‌محمدی برای حضور در جمع قرمزها قرار داشت با حضور در باشگاه پرسپولیس به همراه مدیر برنامه‌هایش مذاکرات نهایی را انجام داد و در نهایت با عقد قرار داد دوساله به این تیم پیوست.

بعد از جذب مسعود ریگی و شهاب زاهدی، حالا کنعانی‌زادگان سومین خرید رسمی پرسپولیس در پنجره تابستانی به شمار می‌رود. اما نکته مهم اینجاست که با اضافه شدن محمدحسین کنعانی زادگان به پرسپولیس این تیم ۶ مدافع میانی در اختیار دارد. کنعانی زادگان، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، علی نعمتی، وحدت هنانوف و فرشاد فرجی ۶ بازیکنی محسوب می‌شوند که می‌توانند در دفاع وسط بازی کنند. این در حالی است که با توجه به سیستم بازی یحیی گل محمدی، به احتمال فراوان پرسپولیس در فصل آینده فقط از دو مدافع وسط می‌تواند در ترکیب اصلی استفاده کند. البته علی نعمتی ممکن است همچون فصل گذشته در پُست دفاع چپ به میدان برود اما حکایت فرشاد فرجی متفاوت است.

پیش تر شنیده می‌شد فرشاد فرجی قصد جدایی از پرسپولیس دارد که با توجه به اینکه هنوز یک فصل دیگر از قراردادش باقی مانده است هم خودش وهم باشگاه پرسپولیس آن را تکذیب کردند. یحیی گل محمدی که تصور می‌کرد محمدحسین کنعانی زادگان درحال بازارگرمی‌است، از باشگاه خواست قرارداد فرشاد فرجی را تمدید کنند. با پرسپولیسی شدن محمدحسین کنعانی زادگان اما ماجرا عوض شده است. فرشاد فرجی که دو فصل پیش فیکس بود و فصل گذشته کمابیش بازی می‌کرد حالا خوب می‌داند چه سرنوشتی در این تیم در انتظارش است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 96732

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر