یحیی گل محمدی بهترین مربی سال شد

یحیی گل محمدی با رای کانون مربیان فوتبال، بهترین مربی سال شد.

یحیی گل محمدی بهترین مربی سال شد

یحیی گل محمدی با رای کانون مربیان فوتبال، بهترین مربی سال شد.

یحیی گل‌محمدی مربی برتر فوتبال ایران در سال ۹۸ و ۹۹ شد. او که فصل قبل تیم پرسپولیس را قهرمان لیگ برتر کرد، با رای کانون مربیان فوتبال ایران به عنوان مربی سال انتخاب شد.

یحیی گل‌محمدی درباره انتخاب خود به عنوان بهترین مربی ایران در سال‌های ۹۸ و ۹۹ اظهار داشت: از برگزارکنندگان این مراسم تشکر می‌کنم و افتخار بزرگی نصیب من شد که به عنوان مربی برتر سال انتخاب شدم. این عنوان را مدیون همه هواداران، همکاران پرتلاش و افرادی که کمک کردند هستم. امیدوارم بتوانم این روند را ادامه بدهم. مربیگری کردن در فوتبال ایران کار خیلی سخت و طاقت‌فرسایی است. انگیزه زیاد و عشق می‌خواهد.

وی ادامه داد:  تاکنون توانسته‌ام این را در خودم نگه دارم امادر مورد همه مربیان می‌گویم با امکانات کم و سختی‌های خاصی که در فوتبال ما وجود دارد، کار کردن واقعا سخت است. خدا را شاکرم و از خانواده‌ام هم به دلیل صبر و طاقت‌شان برای اینکه بتوانم کارم را انجام بدهم، تشکر می‌کنم.

سرمربی پرسپولیس درخصوص اینکه به عنوان یکی از مربیان موفق فوتبال ایران که کارش را از لیگ دسته اول شروع کرده و به پرسپولیس رسیده است، آیا اعتقاد دارد فدراسیون فوتبال برای آموزش مربیان اقدام مثبتی انجام داده است، گفت: یکی از مشکلات و گلایه‌های ما همین است. می‌توانم بگویم از شروع مربیگری خودم که حدود ۱۱ سال قبل با تربیت یزد بود تاکنون که سرمربی پرسپولیس هستم، فدراسیون هیچ حرکت و کاری برای ارتقای سطح دانش و علم مربیان نکرده است. هیچ کلاسی برگزار نشده است. سفرهای برون مرزی و بازدید از باشگاه‌های بزرگ خارجی نداشتیم. حتی یک جزوه چند صفحه‌ای هم تهیه نکرده‌اند تا بگویند این اتفاق در فوتبال دنیا می‌افتد. این واقعا جای تاسف دارد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 9660

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر