ستاره سرخپوشان: قرارداد من با پرسپولیس محرمانه است!

گئورگی گولسیانی یکی از خریدهای خوب پرسپولیس در فصل گذشته بود؛ بازیکنی که از سپاهان به این تیم آمد و با اینکه نخستین فصل حضورش در جمع سرخپوشان را پشت سر گذاشت، عملکرد مثبتی داشت.

ستاره سرخپوشان: قرارداد من با پرسپولیس محرمانه است!

ستاره پرسپولیس که قراردادش را با این تیم تمدید کرده، مدعی است از تیم‌های دیگر هم پیشنهاد داشته ولی هرگز به تیم دیگری فکر نکرده است.

گئورگی گولسیانی یکی از خریدهای خوب پرسپولیس در فصل گذشته بود؛ بازیکنی که از سپاهان به این تیم آمد و با اینکه نخستین فصل حضورش در جمع سرخپوشان را پشت سر گذاشت، عملکرد مثبتی داشت. بعد از اتمام لیگ، حرف و حدیث‌های زیادی درخصوص احتمال عدم‌توافق این بازیکن با پرسپولیس مطرح شد ولی گولسیانی هفته گذشته با پرسپولیس به توافق رسید تا فصل آینده هم پیراهن این تیم را بر تن کند. او درخصوص ماندن در پرسپولیس و مسائل مختلف دیگر به سؤالات همشهری ورزشی پاسخ می‌دهد.

*بعد از اتمام لیگ خبرهایی درخصوص احتمال عدم‌توافق با پرسپولیس مطرح شد. آیا روند مذاکرات تو با پرسپولیس به کندی پیش رفت؟

من بعد از اتمام لیگ در اردوی تیم ملی بودم و سپس به استراحت رفتم. در زمان مشخصی باید مذاکرات صورت می‌گرفت و این اتفاق هم رخ داد. فکر نمی‌کنم این موضوع طول کشیده باشد، معمولا در این مقطع از سال، بازیکنان یا مربیان با باشگاه‌ها مذاکره می‌کنند.

*ولی این موضوع عنوان شد که پیشنهاد نسبتا سنگینی به پرسپولیس داده‌ای؟

من نمی‌توانم در مورد چیزهایی که در رسانه‌ها عنوان می‌شود، توضیحی بدهم. من و باشگاه پرسپولیس چند روز با هم مذاکره داشتیم و بعید هم می‌دانم کسی از این مذاکرات چیزی بداند، چون این موضوعی است که بین بازیکن و باشگاه می‌ماند و یک مسئله محرمانه است. باید بگویم که مذاکرات ما چندان پیچیده و طولانی نبود و در نهایت هم به توافق رسیدیم.

*آیا پیشنهاد دیگری هم داشتی؟

بله، چند تیم با من تماس گرفتند ولی واقعیت این است که نمی‌خواستم به تیم دیگری فکر کنم. سال گذشته برای اولین‌بار بازی در پرسپولیس را تجربه کردم که تجربه‌ای شیرین و متفاوت بود. اتمسفری که در تیم وجود داشت، فوق‌العاده بود و دوست داشتم دوباره بازی در پرسپولیس را تجربه کنم. بازی در این تیم با حضور در تیم‌های دیگر واقعا متفاوت است. پرسپولیس و هوادارانش واقعا فوق‌العاده هستند. فصل گذشته وقتی اجازه دادند هواداران وارد ورزشگاه شوند، کاملا مشخص شد که هواداران پرسپولیس چگونه تیم‌شان را دوست دارند. ما در ورزشگاه آزادی و حتی بیرون از تهران هوادار داریم و این نکته جالبی است.

*خودت فکر می‌کردی هم در لیگ و هم در جام حذفی قهرمان شوید؟

در فوتبال که چیزی از قبل مشخص نیست، ولی من به پرسپولیس آمدم تا با این تیم قهرمانی را تجربه کنم که این اتفاق رخ داد. واقعا فصل خوبی بود، با اینکه در مقاطعی از بازی‌ها به چالش خوردیم ولی هرگز ناامید نشدیم و به چیزی که می‌خواستیم دست پیدا کردیم. این یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی من بود و امیدوارم در فصل جدید هم اتفاقات خوبی را تجربه کنیم.

*به‌نظر تو پرسپولیس قهرمانی در فصل گذشته را تکرار خواهد کرد؟

هدفی جز این نداریم، چون همه از پرسپولیس توقع قهرمانی دارند.

*در مورد خریدهای جدید پرسپولیس چه صحبتی داری؟

آنها با توجه به نیاز تیم و تفکر سرمربی جذب شدند و برایشان بهترین عملکرد را آرزو می‌کنم.

*امسال در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور خواهید داشت. در مورد این بازی‌ها چه صحبتی داری؟

فوتبال در آسیا پیشرفت کرده و شما می‌بینید که تیم‌های عربستان، قطر و امارات چگونه بازیکن جذب می‌کنند. نتیجه گرفتن در آسیا اصلا آسان نیست و باید چندبرابر فصل گذشته قوی باشیم. پرسپولیس هم در آسیا تیم شناخته‌شده‌ای است و امیدوارم با یک تیم خیلی قوی وارد این بازی‌ها شویم. رویای بزرگ من قهرمانی پرسپولیس در آسیاست.

*چه زمانی قرار است به تمرینات پرسپولیس اضافه شوی؟

خیلی زود.

منبع: همشهری

دیگر رسانه ها

کدخبر: 96479

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر