نامه شبانه و مهم یحیی گل محمدی به باشگاه پرسپولیس + جزئیات

در همان فضای عجیب و غریب شایعه شد پس از علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی نیز برخلاف صحبت‌های چندی قبل خود در پی جدایی از اردوگاه سرخ است و درخواست رضایتنامه خود را به باشگاه ارسال کرده است!

نامه شبانه و مهم یحیی گل محمدی به باشگاه پرسپولیس + جزئیات

گفته می‌شود یحیی گل‌محمدی با ارسال نامه رسمی از باشگاه پرسپولیس خواسته یک سال دیگر قرارداد فرشاد فرجی را تمدید کنند.

هفته گذشته و در حالی که هواداران پرسپولیس در شوک فسخ علیرضا بیرانوند به سر می‌بردند، شایعه ای منتشر شد مبنی بر اینکه یکی دیگر از بازیکنان این تیم نیز درخواست جدایی دارد. در همان فضای عجیب و غریب شایعه شد پس از علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی نیز برخلاف صحبت‌های چندی قبل خود در پی جدایی از اردوگاه سرخ است و درخواست رضایتنامه خود را به باشگاه ارسال کرده است!

این خبر درحالی منتشر شد که  مدیران پرسپولیس دنبال جذب حسین کنعانی بودند، اما این انتقال پیچیده‌تر از حد تصور پرسپولیسی‌ها شد و تاکنون رخ نداده است. فرشاد فرجی اما این گونه به شایعه مورد بحث واکنش نشان داد و گفت: «نه، من یک فصل دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارم و به این قرارداد پایبند هستم. پوشیدن پیراهن تیم بزرگی مثل پرسپولیس برای من و هر بازیکنی یک افتخار بزرگ است.»

باشگاه پرسپولیس نیز در خبری کوتاه اعلام کرد که فرجی تا امروز درخواستی برای فسخ قرارداد یا دریافت رضایتنامه نداشته است. حال یحیی گل محمدی در نامه ای رسمی از مدیران باشگاه پرسپولیس خواسته است قرارداد فرشاد فرجی مدافع میانی تیمش را یک سال دیگر تمدید کنند با وجود آن که این بازیکن تا پایان لیگ بیست و سوم با قرمزها قرارداد دارد. این احتمال وجود دارد درخواست یحیی گل محمدی برای تمدید قرارداد فرشاد فرجی بی ارتباط با ناکامی در خرید محمدحسین کنعانی زادگان باشد. مدافع ملی پوشی که منتظر عدم بازگشت گئورگی گولسیانی به ایران و پرسپولیس یا جدایی مرتضی پورعلی گنجی ماند تا جایی برای او باز شود اما چنین نشد.

برهمین اساس به نظر می‌رسد یحیی گل محمدی با درخواست تمدید قرارداد فرشاد فرجی تصمیم گرفته است نیمکت تیمش را خالی نکند. فراموش نباید کرد پرسپولیس در ترکیب خود یک مدافع چند منظوره دیگر هم دارد. علی نعمتی که اغلب مسابقات فصل گذشته را به عنوان مدافع چپ بازی کرد قادر است در دفاع میانی هم به میدان برود. او و فرشاد فرجی مدافعان امتحان پس داده ای هستند که با نیمکت نشینی نیز مشکلی ندارند و به همین خاطر یحیی گل محمدی تمایل دارد هر دو را در پرسپولیس نگه دارد.

منبع: همشهری

دیگر رسانه ها

کدخبر: 96451

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر