خبر مهم گل محمدی از بمب نقل و انتقالات پرسپولیس

یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس پیام جدید خود را به گوش مدیران باشگاه رساند.

خبر مهم گل محمدی از بمب نقل و انتقالات پرسپولیس

یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس لیست جدید بازیکنان ورودی و خروجی خود را به مدیریت باشگاه پرسپولیس تحویل داد. برنامه جدید یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس برای نقل و انتقالات بازیکنان و تمرین‌های پرسپولیس اعلام شد. یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس پیام جدید خود را به گوش مدیران باشگاه رسانده است و از آنها خواسته است تکلیف تمدید قرارداد بازیکنان فصل گذشته این تیم و لیست خرید بازیکنان جدید برای نقل و انتقالات تابستانی را هر چه زودتر مشخص کنند.

بیشتر بخوانید: خبر نگران کننده از یحیی گل محمدی

یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد نقل و انتقالاتی باشگاه در جذب بازیکن و تمدید قراردادها به هیچ وجه راضی نیست. شروع تمرینات این تیم با یحیی گل محمدی نیز، با اتفاقات طوفانی و جنجالی همراه شد.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس

رفتارهای چند روز اخیر مدیرعامل پرسپولیس نارضایتی یحیی گل محمدی را نیز به همراه داشته است تا سرمربی سرخپوشان نسبت به اقدامات باشگاه در جذب بازیکن و ایجاد حاشیه در حفظ بازیکنان ناراضی باشد.

مخالفت گل محمدی با جدایی بازیکن پرسپولیس

سرمربی پرسپولیس مخالف جدایی قرضی مهاجم تیمش برای پیوستن به مس رفسنجان است.

باشگاه مس رفسنجان با ارسال درخواست رسمی خواستار جذب مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس شد. مسی‌ها با اطلاع از قرارداد بلند مدت عبدی خواهان جذب قرضی این بازیکن برای فصل پیش رو شدند تا مدیران باشگاه پرسپولیس نظر یحیی گل محمدی را در این باره جویا شوند.

سرمربی پرسپولیس پس از بررسی وضعیت خط حمله تیم خود یعنی بر عدم تمدید قرارداد عیسی آل کثیر، خروج قطعی شیخ دیاباته و درخواست کنار گذاشتن لئاندرو پریرا پس از بررسی موانع حقوقی و عدم جذب مهاجم خارجی جدید مخالفت خود را با جدایی عبدی اعلام کرد.

گل محمدی تنها در صورتی حاضر به جدایی عبدی خواهد شد که باشگاه بتواند مهاجم خارجی جذب کند و همچنین یک مهاجم دیگر را از بین بازیکنان مدنظر سرمربی تیم به خدمت بگیرد.

بنابراین فعلاً عبدی نمی‌تواند پرسپولیس را ترک کند تا همچنان در تمرینات پیش فصل سرخپوشان حاضر شود.

این در حالی است که مدیران مس رفسنجان در صورت اصرار ساکت الهامی سرمربی خود مبلغ درخواستی برای جذب عبدی را نیز افزایش خواهند داد تا شاید باشگاه پرسپولیس بتواند گل محمدی را راضی به این انتقال قرضی کند.

خبر تازه از قرارداد بمب نقل و انتقالات گل محمدی با پرسپولیس

مدافع تیم‌ملی ایران به احتمال زیاد بار دیگر پیراهن پرسپولیس را در لیگ برتر به تن خواهد کرد.

محمد حسین کنعانی زادگان مذاکراتی با باشگاه پرسپولیس داشته و به احتمال زیاد به این تیم ملحق می‌شد.

کنعانی زادگان در دو فصل گذشته در تیم الاهلی قطر حضور داشت و در پایان فصل گذشته مدنظر باشگاه پرسپولیس و یحیی گل محمدی قرار گرفت.

این مدافع که سابقه بازی در پرسپولیس را هم دارد، در صورت بازگشت قطعی به این تیم در کنار مرتضی پورعلی گنجی و گئورگی گولسیانی مدافعان سرخپوشان قرار خواهد گرفت.

کنعانی‌زادگان طبق قوانین جدید نقل و انتقالاتی لیگ برتر ایران سهمیه خارجی محسوب می‌شود چرا که فصل گذشته لژیونر بوده است.

یحیی گل محمدی همچنان دلخور است

صحبت‌های مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نسبت به نحوه قطع همکاری کریم باقری باعث رنجش خاطر سایر مربیان این تیم شده است.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در برخورد با هواداران عصبانی این تیم مقابل ساختمان باشگاه به دلیل عملکرد ضعیف او در نقل و انتقالات تابستانی راجع به جدایی کریم باقری گفت: با توجه به اینکه سیدجلال حسینی مدرک مربیگری خود را دریافت کرده و می‌تواند روی نیمکت بنشیند، ما از او به جای کریم باقری استفاده خواهیم کرد و از آقا کریم در جای دیگری استفاده می‌کنیم.

او ادامه داد: اگر قرار باشد ما از همه کاپیتان‌ها و پیشکسوتان به عنوان مربی استفاده کنیم که باید ۲۵ مربی داشته باشیم.

صحبت‌های درویش هواداران پرسپولیس را آرام نکرد که هیچ بلکه آنها را به دلیل نوع دیدگاه او به باقری عصبانی کرد.

رفتار عجیب درویش نه تنها هواداران متعصب پرسپولیس را ناراحت کرد بلکه سیدجلال حسینی نیز نسبت به رفتار مدیرعامل فعلی ابراز ناراحت است.

سیدجلال که همواره نشان داده است هرگز نمی‌خواهد مقابل پیشکسوتان بخصوص مربیان قدیمی‌اش قرار بگیرد قصد دارد با رخصت از باقری در تمرینات شرکت کند.

رفتارهای چند روز اخیر مدیرعامل پرسپولیس نارضایتی یحیی گل محمدی را نیز به همراه داشته است تا سرمربی سرخپوشان نسبت به حرکت کند باشگاه در جذب بازیکن و ایجاد حاشیه در حفظ بازیکنان ناراضی باشد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 96269

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر