فرهاد مجیدی: آقایان، استقلال مال شما!| متاسفم که فوتبال ما به جایی رسیده که تمرین را با چاقوکشی شروع می‌کنند

کاپیتان سابق و محبوب آبی‌پوشان اعتقاد داشت کسانی که از موفقیت استقلال ناراحت بودند دست به اقداماتی زدند و علیه تیم حاشیه سازی کردند.

فرهاد مجیدی: آقایان، استقلال مال شما!| متاسفم که فوتبال ما به جایی رسیده که تمرین را با چاقوکشی شروع می‌کنند

چند سال قبل تیر ماه سال ۱۳۹۱ و قبل از آغاز فصل دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فرهاد مجیدی بعد از بازگشت به ایران هنوز با تیمی قر ارداد امضا نکرده بود ولی رابطه او با امیر قلعه نویی که سرمربی آبی پوشان شده بود، جالب نبود و این موضوع را همگان می‌دانستند. او در گفت‌.گویی اختصاصی با خبرورزشی در خصوص جدایی نیم فصل از استقلال اظهار داشت: دوست نداشتم که با مصاحبه در این رابطه تیم را به حاشیه ببرم و به احترام هواداران بازیکنان و کادر فنی حرفی نزدم. زمانی که ما صدرنشین بودیم و به فینال جام حذفی رسیدیم کسانی که از موفقیت استقلال ناراحت بودند دست به اقداماتی زدند و علیه تیم  حاشیه سازی کردند تا این تیم موفق نباشد.

وی افزود: من باید تاسف بخورم که به دورانی بازگشتیم که تمریناتمان را با چاقوکشی، قصابی و گوساله کشی شروع می‌کنیم. من برای آمدن به استقلال که تیم صدر جدول است هیات نمی‌گیرم که نماینده مجلس را به آن دعوت کنم و قول فصل آینده را بگیرم. من زمانی به استقلال می‌آیم که هواداران با تمام وجودشان من را بخواهند.

مجیدی ادامه داد: من حاضر نیستم اصول را زیر پا بگذارم . چه در استقلال باشم و چه نباشم برای موفقیت تیم و شادی دل هواداران دعا می‌کنم. از محمد مایلی کهن یاد گرفتم که اصول را نباید زیر پا گذاشت. اکنون نیز خیلی شفاف می‌گویم که من خود را شاگرد مکتب ناصر حجازی می‌دانم و از کار کردن با افرادی که برای رسیدن به هدفشان مقدسات و ارزش‌های اخلاقی را به بازی می‌گیرند، شرم دارم.

مصاحبه فرهاد مجیدی در تاریخ ۱۰ تیر سال ۱۳۹۱ را در خبرورزشی مشاهده می‌کنید.

خبر ورزشی

منبع: خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 96164

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر