شبی که هواداران استقلال و پرسپولیس هر دو خوشحال شدند

شبی که هواداران استقلال و پرسپولیس هر دو خوشحال شدند
هفته عجیب و غریب فوتبال ایران تمام شدنی نیست، حالا که طبق پیش‌بینی‌ها علیرضا بیرانوند در پرسپولیس ماند و احتمالا قرارداد چرب‌تری بست، یکی از نالایق‌ترین تیم‌های مدیریتی استقلال در چند سال اخیر استعفا کردند. چهارشنبه شبی که گذشت هواداران دو تیم خوشحال بودند، قرمزها دروازبان‌شان را حفظ کردند و آبی‌ها از دست حجت کریمی و علی امیری راحت شدند.
 
خیلی زود گمانه‌زنی‌ها درباره چهارمین مدیر استقلال در یکسال اخیر شروع شد. همزمان هواداران از وزیر ورزش و رئیس سازمان خصوصی‌سازی انتقاد کردند که چرا در مجمع اخیر فردی مثل حجت کریمی مدیر استقلال شد. قربان‌زاده در دوران مدیریت فتح‌الله‌زاده گفته بود همه اعضای هیأت‌مدیره باید دادگاهی شوند ولی حجت کریمی رئیس هیات مدیره که اتفاقا عضو اقتصادی هم بود را مدیر کرد. حالا در شبی که حجت کریمی سقوط کرد، قربان‌زاده با کنایه به وزیر ورزش گفته گزینه‌اش علی خطیر بوده است.
چالش میان وزارت ورزش و اقتصاد در ماه‌های اخیر حداقل در استقلال داستان‌های زیادی ایجاد کرده است، هنوز معلوم نیست چطور دو وزارتخانه یک دولت نمی‌توانند درباره مدیریت یک باشگاه به نتیجه برسند و تقصیرها را گردن هم می‌اندازد. خنده‌دارتر اینکه سازمان خصوصی‌سازی در چند روز اخیر گفته بود درباره انتخاب مدیر هیچ کاره است و فقط اعضای اقتصادی هیات مدیره را انتخاب کرده ولی با استوری امشب قربان‌زاده معلوم شد نه تنها برای انتخاب مدیر تلاش می‌کرده بلکه جدول رده‌بندی هم داشته است!
به هر حال استوری قربان‌زاده ابهام‌ها درباره عملکرد او در فوتبال را رفع نکرد که بیشتر هم کرد.
 
 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 95926

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر