تراکتور مشتری جدید بیرانوند؟‌/ توضیحات مدیر باشگاه تراکتور درباره خرید بیرو

رضا کرمانشاهی، مدیر اجرایی باشگاه تراکتور در گفت‌وگویی درباره شایعه درخواست برای حضور علیرضا بیرانوند در تراکتور و آزادسازی پورحمیدی به‌منظور حضور در استقلال توضیحاتی داد.

تراکتور مشتری جدید بیرانوند؟‌/ توضیحات مدیر باشگاه تراکتور درباره خرید بیرو

رضا کرمانشاهی، مدیر اجرایی باشگاه تراکتور به شایعه انتقال بیرانوند به این تیم واکنش نشان داد.

تیم فوتبال تراکتور به تازگی اردوی تدارکاتی خود را به کشور ترکیه انتقال داده و در حال تمرین آماده‌سازی در این کشور است. روز گذشته همچنین یک بازیکن اسپانیایی که گفته می‌شد استقلال نیز به دنبال آن است راهی این کشور شد تا به جمع شاگردان خمس اضافه شود. این در حالی است که شنیده می‌شد این باشگاه تبریزی نیز به جمع مشتریان بیرانوند اضافه شده و قرار است پورحمیدی بعد از این انتقال راهی تهران شده و با استقلال قرارداد ببندند.

رضا کرمانشاهی، مدیر اجرایی باشگاه تراکتور در گفت‌وگویی درباره شایعه درخواست برای حضور علیرضا بیرانوند در تراکتور و آزادسازی پورحمیدی به‌منظور حضور در استقلال اظهار داشت: «این موضوع اصلا صحت ندارد. شب گذشته، هم با آقای زنوزی هم با آقای نصیرزاده صحبت کردم و اصلا هیچ‌کدام راغب نبودند و اصلا چنین بحثی به هیچ عنوان مطرح نبوده است. ابدا این مسائلی که گفتید صحت ندارد و در ذهن‌شان همچنین مباحثی چه درباره بیرانوند و چه پورحمیدی نمی‌گنجد.»

 

منبع: فارس

دیگر رسانه ها

کدخبر: 95766

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر