زلزله در باشگاه پرسپولیس/ ستاره ها می روند

نیمه قرمز رنگ پایتخت ساعات پر التهابی را سپری کرده‌اند و خبر فسخ یک طرفه علیرضا بیرانوند به سوژه اصلی فضای مجازی و رسانه‌ها تبدیل شده است.

زلزله در باشگاه پرسپولیس/ ستاره ها می روند

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس که نقش مهمی در موفقیت‌های فصل گذشته این تیم داشت، تصمیم خود برای ادامه همکاری و حضور در پرسپولیس را اعلام کرد. علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس و گلر شماره یک تیم ملی فوتبال ایران، فصل خوبی را سپری کرد و از نظر فردی و تیمی به افتخارات مهمی رسید. علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس که پیشتر اخباری مبنی بر عدم تمدید قرارداد او با پرسپولیس منتشر شده بود، تصمیم خود را در این زمینه اعلام کرد. تکلیف قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس برای فصل بعد مشخص شد. علیرضا بیرانوند قراردادش را با تیم فوتبال پرسپولیس فسخ کرد 

بیشتر بخوانید: سکوت علیرضا بیراوند شکست + عکس

علیرضا بیرانوند مدعی است که در پایان فصل، باشگاه پرسپولیس باید تمام مطالبات او مربوط به قراردادش در فصل ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ را پرداخت می‌کرد که این کار انجام نشده و حالا او بر همین اساس می‌تواند قرارداد خود را فسخ کرد

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس قصد دارد قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کند.

در شرایطی که هواداران پرسپولیس در شوک فسخ علیرضا بیرانوند به سر می‌برند، یکی دیگر از بازیکنان این تیم نیز درخواست جدایی دارد.

نیمه قرمز رنگ پایتخت ساعات پر التهابی را سپری کرده‌اند و خبر فسخ یک طرفه علیرضا بیرانوند به سوژه اصلی فضای مجازی و رسانه‌ها تبدیل شده است.

هواداران پرسپولیس پس از قهرمانی در لیگ و حذفی سودای حفظ کامل عوامل موثر تیم قهرمان و جذب ستاره‌های جدید را در سر داشتند اما این تیم جزو معدود تیم‌هایی است که هنوز تمریناتش را شروع نکرده است.

حال پس از علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی نیز برخلاف صحبت‌های چندی قبل خود در پی جدایی از اردوگاه سرخ است و درخواست رضایتنامه خود را به باشگاه ارسال کرده است.

منبع: خبرآنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 95390

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر