رامین رضاییان هم سربازی نرفته است؟ | یک استقلالی مدعی شد

در ماجرای سربازی، این‌بار نوبت رامین رضاییان شد.آیا رامین رضاییان سربازی نرفته است و از تیم پرسپولیس رفتنی می شود ؟

رامین رضاییان هم سربازی نرفته است؟ | یک استقلالی مدعی شد

در ماجرای سربازی، این‌بار نوبت رامین رضاییان شد.آیا رامین رضاییان سربازی نرفته است و از تیم پرسپولیس رفتنی می شود ؟ روزنامه فرهیختگان که در روزهای گذشته بیخیال بازیکنان پرسپولیس نمی‌شود و می‌خواهدبعد از سرباز شدن ۲ بازیکن استقلال برای تیم پرسپولیس هم به هر نحوی حاشیه درست کند؛ روز گذشته در گزارشی مفصل به مشکل کارت پایان خدمت وحید امیری پرداخت. امروز هم در مصاحبه ای با غلامرضا فتح آبادی پیشکسوت استقلال بازهم به کارت پایان خدمت یکی دیگر از بازیکنان پرسپولیس پرداخت.

وی گفت :امروز در اخبار خواندم که می‌گفتند وحید امیری هم معافیت ندارد یا مثلا همین رامین رضاییان که از شما می‌پرسم رضاییان کجا سربازی رفته است؟

از او پرسیده شد که گفته می‌شود در زمان عضویت در تیم صبای قم خدمت خود را پشت‌سر گذاشته است.

فتح الله زاده پاسخ دادصباباتری زمانی که تهران بود یک تیم نظامی به‌شمار می‌رفت نه صبای قم و رامین هم در صبای قم درحالی بازی می‌کرد که من خودم مربی این تیم بودم و این بازیکن هم در دفاع راست برای ما بازی می‌کرد، بنابراین اگر کسی ورود کند رضاییان هم باید جواب بدهد و من فکر می‌کنم درنهایت به‌واسطه اقدام قانونی استقلالی‌ها، مشکل بازیکنان سرباز این تیم حل‌وفصل شود تا مسائل بعدی هم به بیرون درز پیدا نکند، چون اگر افشاگری‌ها ادامه داشته باشد مطمئنا تبعات آن دامن همه تیم‌ها را گرفته و همین قصه رضاییان یا وحید امیری پیش می‌آید.

 

دیگر بخش های این گفت وگو را بخوانید :

امروز در اخبار خواندم که می‌گفتند وحید امیری هم معافیت ندارد یا مثلا همین رامین رضاییان که از شما می‌پرسم رضاییان کجا سربازی رفته است؟

من معتقدم گل‌محمدی بهترین نفرات را دارد. تیمی که برانکو پایه و فونداسیون آن را بنا نهاد و تحویل کالدرون داد و سپس به یحیی رسید هیچ‌وقت استخوان‌بندی آن تغییر نکرد اگرچه شاخ‌وبرگ‌ها رفتند اما کسانی که اساس موفقیت‌های پرسپولیس در سال‌های اخیر بودند ماندند و الان هم این تیم مدعی جدی قهرمانی محسوب می‌شود.

در هر صورت امروز پرسپولیس با تیمی بازی دارد که در دور برگشت نتایج بسیار خوبی گرفته و در دور رفت هم در تهران یک‌امتیاز حساس در مقطعی حساس از پرسپولیس گرفت. با همه این تفاسیر به‌نظر من این بازی برای هر دو تیم گل‌گهر و پرسپولیس بازی مرگ و زندگی به‌شمار می‌رود، هرچند سپاهان هم پشت ‌گوش پرسپولیس است و اگرچه بازی‌های زیبا و دلچسبی را ارائه می‌دهد اما چون در برخی دیدارها نتیجه لازم را نگرفته حالا از کورس قهرمانی عقب افتاده است.

 به‌نظر من حامد پاکدل و مهدی عبدی می‌توانند زوج خوبی را در پرسپولیس تشکیل دهند هرچند اگر یک سرزن به خط‌حمله پرسپولیس اضافه شود برای این تیم بهتر خواهد بود و در ادامه کار را برای قهرمانی این تیم راحت خواهد کرد.

رضا اسدی آن بازیکنی که در گذشته جنگنده و با قابلیت‌های بالا می‌دیدیم، نیست. حالا نمی‌دانم در تمرینات چه گذشته است یا چرا به این بازیکن بی‌مهری شده؛ من از این موارد خبر ندارم و شاید هم به‌خاطر فشاری که روی دوش او بود تا به بخواهد جای نوراللهی را پر کند این اتفاق افتاده است، اما در هر صورت گلی که او زد و رفتارش بعد از آن نشان داد کمی عصبی است و احتمال می‌دهم آخر فصل این بازیکن از پرسپولیس جدا بشود.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 9494

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر