آجورلو خیال فرهاد را راحت کرد | ماموریت ویژه آجورلو تا پایان سال

این روزها تیم فوتبال استقلال با مشکلات جدیدی روبرو شده است اما مصطفی آجورلو به فرهاد مجیدی و هواداران قول داده که این مشکلات به زودی برطرف می‌شوند.

آجورلو خیال فرهاد را راحت کرد | ماموریت ویژه آجورلو تا پایان سال

در روزهای گذشته بار دیگر موضوع سربازی محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی به یکی از سوژه‌های اصلی حوزه خبری استقلال تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: بمب جذاب آجورلو برای استقلالی‌ها | عیدی سردار برای آبی‌پوشان در راه است

به تازگی و در یک برنامه تلویزیونی فریبرز محمودزاده مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ اسم ابوالفضل جلالی دیگر بازیکن استقلال را هم به جمع مشمولین خدمت سربازی قبلی باشگاه استقلال اضافه کرده و گفته این بازیکن هم باید به خدمت سربازی برود.

به همین خاطر بسیاری از هواداران استقلال در صفحات مجازی تلگرامی و اینستاگرامی نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و از مسئولان حقوقی باشگاه تقاضا کردند هر چه سریعتر به این مسائل رسیدگی شود.

طرفداران استقلال بر این باورند مسئولان سازمان لیگ پس از اتفاقات مربوط به تبلیغات محیطی و پرونده ای که مدیرعامل استقلال مصطفی آجورلو در آن برنده شد تا درآمدهای ناشی از تبلیغات بازی‌های خانگی به حساب استقلال واریز شود نسبت به این باشگاه زاویه پیدا کرده و به دنبال بهانه ای برای سنگ اندازی در راه تیم استقلال هستند.

هواداران استقلال با مطالب مختلف در این قبیل صفحات از آجورلو خواسته‌اند نسبت به این وضعیت بی تفاوت ننشیند و از دوستان قدیمی‌اش در نیروی انتظامی کمک بگیرد تا مشکل سربازی جلالی، یزدانی و مرادمند هر چه سریع‌تر برطرف شود./ خبرورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 8692

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر